Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    E36 2.8i 1996 – E36 - 21 letnie  w pełni śmigające
    E36 - 21 letnie w pełni śmigające
    2 listopada 2017, 8:50 przez ~Stasiek | Do ulubionych | Skomentuj
    Astra F 1.8i – Astra F z roku 92' z niezawodnym silnikiem 1.8i (90km)
    Astra F z roku 92' z niezawodnym silnikiem 1.8i (90km)
    Okrągłe przebiegi – BMW e36 1.8i M43 jeszcze trzyma się dobrze.
    BMW e36 1.8i M43 jeszcze trzyma się dobrze.
    24 lutego 2015, 10:28 przez kon3k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ładna E36 z fajnym silnikiem (2.8i) – BMW kolegi spike12.
    BMW kolegi spike12.
    12 października 2014, 22:53 przez tir94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 19 - Historia – Renault 19 (znany rónież jako R-19) jest samochodem produkowanym przez Renault w latach 1988 - 1995 dla rynków europejskiego i południowoamerykańskiego. R-19 był ostatnim modelem Renault, którego nazwa była numerem. Samochód ten jest bardzo wygodny, wyposażony w silniki benzynowe lub diesel o różnych pojemnościach skokowych. Produkowany był w wersjach trzy, cztero i pięciodrzwiowych. Był samochodem, który wyprzedzał swoją epokę, miał bardzo aerodynamiczną linię nadwozia, jak żaden inny pojazd w średniej klasie samochodów.

Projekt i przygotowania

Renault 19 był rezultatem programu rozwojowego nazwanego X53, którego zadaniem było stworzenie nowego samochodu skierowanego dla średniej klasy europejskiej "M1". Projekt rozpoczęto w październiku 1984 roku i już w lipcu 1985 zakończono projektowanie karoserii. Pięć miesięcy później zakończono projekt deski rozdzielczej. Do kwietnia 1986 pracowano nad projektem wnętrza i kiedy R-19 wszedł do produkcji w maju 1988 odbył więcej niż 7,5 milionów kilometrów testów sprawdzających technologię, wytrzymałość i niezawodność pojazdu. Projekt Renault 19 był dziełem ekipy Renault Design we współpracy z Giorgio Giugiaro, znanego włoskiego projektanta. Zamierzeniem było zaprojektowanie samochodu tak aerodynamicznego, jak to tylko możliwe w klasie samochodów kompaktowych. Rezultaty badań w tunelu aerodynamicznym udowodniły, że pojazd osiągnął opór aerodynamiczny 0,31 Cx. Aby dać przykład jak bardzo R-19 wyprzedził swoją epokę można powiedzieć, że BMW Seria 1 z roku 2004 posiada takie same parametry aerodynamiczne, pomimo że opracowano go dwadzieścia sześć lat później.

Produkcja

Renault 19 był produkowany w fabrykach Renault Douai i Maubeuge (Francja), Valladolid (Hiszpania) i Setubal (Portugalia). Produkowano go również w Ciudad de Cordoba (Argentyna).

Zmiana wersji

Już w 1992 roku wszedł na rynek Renault 19 Faza II. Zmiany dotyczyły dostosowania pojazdu do nowych wymagań, zmieniono odrobinę nadwozie. Różnice w nadwoziu dotyczyły bardziej zaokrąglonych błotników, maski, pasa przedniego, tylniego i poprawionej deski rozdzielczej. Niestety wersja 16V po tych zmianach straciła nieco wizualnej "agresywnosci".


Wielkie przeobrażenie

W roku 1995 zaprezentowano Renault Megane, jako następcę R-19, który do dzisiaj osiąga sukcesy sprzedaży jako samochód z nowymi pomysłami i nowoczesnymi rozwiązaniami.

Modele

Faza I
TR (1.2 cc, 55 KM)
TR (1.4 cc, 60 KM)
TS (1.4 cc, 80 KM)
TD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
GTR (1.4 cc, 60 KM)
GTS (1.4 cc, 80 KM)
GTX (1.7 cc, 93 KM)
GTD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
TSE (1.4 cc, 80 KM)
TXE (1.7 cc, 92 KM)
TXI (1.7 cc, 105 KM)
TDE (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
TDX (Diesel, 1.9, 93 KM)
16V (1.8 cc, 136 KM)

Faza II
RL 1.2 (1.2 cc, 60 KM)
RL 1.4 (1.4 cc, 60 KM)
RL 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
RL 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RN 1.4 (1.4 cc, 30 KM)
RN 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
RN 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
RN 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RN 1.7 (1.7 cc, 75KM)
RN 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
RT 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
RT 1.8s (1.8 cc, 95 KM)
RT 1.8i (1.8 cc, 107 KM)
RT 1.7 (1.7 cc, 92 KM)
RT 1.7 (1.7 cc, 75KM)
RT 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RT 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
16V (1.8 cc, 136 KM)
    Renault 19 (znany rónież jako R-19) jest samochodem produkowanym przez Renault w latach 1988 - 1995 dla rynków europejskiego i południowoamerykańskiego. R-19 był ostatnim modelem Renault, którego nazwa była numerem. Samochód ten jest bardzo wygodny, wyposażony w silniki benzynowe lub diesel o różnych pojemnościach skokowych. Produkowany był w wersjach trzy, cztero i pięciodrzwiowych. Był samochodem, który wyprzedzał swoją epokę, miał bardzo aerodynamiczną linię nadwozia, jak żaden inny pojazd w średniej klasie samochodów.

    Projekt i przygotowania

    Renault 19 był rezultatem programu rozwojowego nazwanego X53, którego zadaniem było stworzenie nowego samochodu skierowanego dla średniej klasy europejskiej "M1". Projekt rozpoczęto w październiku 1984 roku i już w lipcu 1985 zakończono projektowanie karoserii. Pięć miesięcy później zakończono projekt deski rozdzielczej. Do kwietnia 1986 pracowano nad projektem wnętrza i kiedy R-19 wszedł do produkcji w maju 1988 odbył więcej niż 7,5 milionów kilometrów testów sprawdzających technologię, wytrzymałość i niezawodność pojazdu. Projekt Renault 19 był dziełem ekipy Renault Design we współpracy z Giorgio Giugiaro, znanego włoskiego projektanta. Zamierzeniem było zaprojektowanie samochodu tak aerodynamicznego, jak to tylko możliwe w klasie samochodów kompaktowych. Rezultaty badań w tunelu aerodynamicznym udowodniły, że pojazd osiągnął opór aerodynamiczny 0,31 Cx. Aby dać przykład jak bardzo R-19 wyprzedził swoją epokę można powiedzieć, że BMW Seria 1 z roku 2004 posiada takie same parametry aerodynamiczne, pomimo że opracowano go dwadzieścia sześć lat później.

    Produkcja

    Renault 19 był produkowany w fabrykach Renault Douai i Maubeuge (Francja), Valladolid (Hiszpania) i Setubal (Portugalia). Produkowano go również w Ciudad de Cordoba (Argentyna).

    Zmiana wersji

    Już w 1992 roku wszedł na rynek Renault 19 Faza II. Zmiany dotyczyły dostosowania pojazdu do nowych wymagań, zmieniono odrobinę nadwozie. Różnice w nadwoziu dotyczyły bardziej zaokrąglonych błotników, maski, pasa przedniego, tylniego i poprawionej deski rozdzielczej. Niestety wersja 16V po tych zmianach straciła nieco wizualnej "agresywnosci".


    Wielkie przeobrażenie

    W roku 1995 zaprezentowano Renault Megane, jako następcę R-19, który do dzisiaj osiąga sukcesy sprzedaży jako samochód z nowymi pomysłami i nowoczesnymi rozwiązaniami.

    Modele

    Faza I
    TR (1.2 cc, 55 KM)
    TR (1.4 cc, 60 KM)
    TS (1.4 cc, 80 KM)
    TD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    GTR (1.4 cc, 60 KM)
    GTS (1.4 cc, 80 KM)
    GTX (1.7 cc, 93 KM)
    GTD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    TSE (1.4 cc, 80 KM)
    TXE (1.7 cc, 92 KM)
    TXI (1.7 cc, 105 KM)
    TDE (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    TDX (Diesel, 1.9, 93 KM)
    16V (1.8 cc, 136 KM)

    Faza II
    RL 1.2 (1.2 cc, 60 KM)
    RL 1.4 (1.4 cc, 60 KM)
    RL 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
    RL 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RN 1.4 (1.4 cc, 30 KM)
    RN 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
    RN 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
    RN 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RN 1.7 (1.7 cc, 75KM)
    RN 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
    RT 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
    RT 1.8s (1.8 cc, 95 KM)
    RT 1.8i (1.8 cc, 107 KM)
    RT 1.7 (1.7 cc, 92 KM)
    RT 1.7 (1.7 cc, 75KM)
    RT 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RT 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
    16V (1.8 cc, 136 KM)
    9 lutego 2014, 0:00 przez Brzeszczot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot 306xt 1.8i 101KM – Moje autko
    Moje autko
    4 stycznia 2014, 17:52 przez rychutdi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Toyota Celica Supra 2.8i –
    15 maja 2013, 22:04 przez kola97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    wlasne

    BMW E 36 2,8i L –
    20 kwietnia 2013, 22:47 przez ~Taliban | Do ulubionych | Skomentuj