Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 252 takie materiały
    Z cyklu: Genialne wnętrza - Renault 25 – Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo  o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    16 czerwca 2018, 13:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota GT 86, to samochód który powstał dla fanu z jazdy. Jednak jego moc jak na dzisiejsze standardy, nie jest zbyt wysoka!
    Może Toyota popełniał błąd wypuszczając taki samochód, a może tutaj chodzi co coś innego?
    Może w takich samochodach mniej oznacza więcej?

    Właśnie o tym opowiadam w ósmym odcinku programu #szybkiLCM, który jak zawsze opowiedziany jest...
    - Z innej PERSPEKTYWY.
    Simson w wiosennym plenerze – 32 latek, świeżo po przeglądzie
    32 latek, świeżo po przeglądzie
    Przypomnijmy, że w 2013 roku Johan Schwartz, instruktor z BMW Performance Driving School, za kierownicą ówczesnej generacji M5 ustanowił rekord najdłuższego driftu. Niemiec pokonał wówczas w poślizgu dystans 82,51 km pokonując 322,5 okrążenia toru w BMW Performance Center w Południowej Karolinie.

    W 2014 roku, za kierownicą Toyoty GT-86, pobił go inny Niemiec - Harald Muller uzyskując wynik 144,12 km.

    Za kierownicą nowego M5, po raz kolejny usiadł Johan Schwartz. Auto, napędzane podwójnie doładowanym silnikiem V8 4,4 l o mocy 600 KM, pokonało tym razem aż 2000 okrążeń. Dystans przebyty w poślizgu wyniósł 374,17 km! To dużo czy mało w ciągłym poślizgu?
    9 stycznia 2018, 20:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 stycznia 2018, 11:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 lipca 2017, 23:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wideo relacja
    6 lipca 2017, 8:02 przez foto_bombel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne