Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 3 takie materiały
    A takie coś znajdziecie niedaleko Sanoka – Pod maską 1046KM!
Podczas startu "staje dęba"
Pali 60-80l/100km
    Pod maską 1046KM!
    Podczas startu "staje dęba"
    Pali 60-80l/100km
    28 października 2013, 22:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Autokar Lecha Poznań . – Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    28 lipca 2012, 16:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Leopard – Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

    Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

    Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    9 maja 2012, 9:31 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1