Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    11 lipca 2013, 19:16 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 lipca 2013, 17:36 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gwiazdy – Rodzinnie, szybko, elegancko i z napędem 4Matic. Shooting Brake czy sedan-coupe? 

 [Mercedes CLS 63 AMG - silnik: 5,5 l, moc: 585 KM, max. moment obr.: 800 Nm]
    Rodzinnie, szybko, elegancko i z napędem 4Matic. Shooting Brake czy sedan-coupe?

    [Mercedes CLS 63 AMG - silnik: 5,5 l, moc: 585 KM, max. moment obr.: 800 Nm]
    3 lipca 2013, 13:01 przez kotletak1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renault Espace F1 – W 1995 roku powstał wyjątkowy egzemplarz Renault Espace, który technologicznie bliski był... bolidowi Formuły 1. Renault Espace F1 został stworzony dla uczczenia 10. rocznicy powstania pierwszego rodzinnego Espace i jednocześnie 10-lecia Renault w Formule 1. To idealna okazja, by połączyć te dwa całkiem odmienne światy w jeden model, który przeczy logice. Źródłem napędu Espace F1 był silnik pochodzący z bolidu Williams-Renault FW15C z roku 1993. Mowa o 2,5-litrowej, 40-zaworowej jednostce V10, której moc 700 KM podniesiono na potrzeby projektu do potężnych 800 KM. Podobnie jak w bolidzie F1, tak i tu, motor zamontowany został centralnie, a siły napędowe przekazywane były, jak na wyścigowy pojazd przystało, na tylną oś, za pośrednictwem 6-stopniowej półautomatycznej skrzyni biegów. Nietrudno się domyślić, że osiągi tego supersportowego rodzinnego vana były wręcz kosmiczne. Pierwszym kierowcą, który zasiadł za jego sterami był Eric Bernard, kierowca F1. Wyniki, jakie udało mu się uzyskać, są imponujące. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwało zaledwie 2,8 sekundy, a 200 km/h od startu pojawiało się na liczniku już po 6,9 sekundy! Maksymalna prędkość sięgała natomiast 312 km/h. Podobnie imponujące było hamowanie. Potężne węglowo-ceramiczne tarcze pozwalały na rozpędzenie się od 0 do 270 km/h i następnie całkowite zatrzymanie na dystansie zaledwie 600 metrów. Osiągi bolidu Formuły 1 w rodzinnym vanie? Jak widać na przykładzie Espace F1 jest to możliwe. Szkoda, że model pozostał jedynie pokazowym prototypem, a jego następcy nie widać. W dobie szału na ekologiczne rozwiązania i ograniczania emisji spalin raczej drugiego takiego projektu już nie zobaczymy.
    W 1995 roku powstał wyjątkowy egzemplarz Renault Espace, który technologicznie bliski był... bolidowi Formuły 1. Renault Espace F1 został stworzony dla uczczenia 10. rocznicy powstania pierwszego rodzinnego Espace i jednocześnie 10-lecia Renault w Formule 1. To idealna okazja, by połączyć te dwa całkiem odmienne światy w jeden model, który przeczy logice. Źródłem napędu Espace F1 był silnik pochodzący z bolidu Williams-Renault FW15C z roku 1993. Mowa o 2,5-litrowej, 40-zaworowej jednostce V10, której moc 700 KM podniesiono na potrzeby projektu do potężnych 800 KM. Podobnie jak w bolidzie F1, tak i tu, motor zamontowany został centralnie, a siły napędowe przekazywane były, jak na wyścigowy pojazd przystało, na tylną oś, za pośrednictwem 6-stopniowej półautomatycznej skrzyni biegów. Nietrudno się domyślić, że osiągi tego supersportowego rodzinnego vana były wręcz kosmiczne. Pierwszym kierowcą, który zasiadł za jego sterami był Eric Bernard, kierowca F1. Wyniki, jakie udało mu się uzyskać, są imponujące. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwało zaledwie 2,8 sekundy, a 200 km/h od startu pojawiało się na liczniku już po 6,9 sekundy! Maksymalna prędkość sięgała natomiast 312 km/h. Podobnie imponujące było hamowanie. Potężne węglowo-ceramiczne tarcze pozwalały na rozpędzenie się od 0 do 270 km/h i następnie całkowite zatrzymanie na dystansie zaledwie 600 metrów. Osiągi bolidu Formuły 1 w rodzinnym vanie? Jak widać na przykładzie Espace F1 jest to możliwe. Szkoda, że model pozostał jedynie pokazowym prototypem, a jego następcy nie widać. W dobie szału na ekologiczne rozwiązania i ograniczania emisji spalin raczej drugiego takiego projektu już nie zobaczymy.
    17 czerwca 2013, 19:24 przez KUBEX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Alpine A610 1994 – Ostatnie auto fimowane przez legendarną Alpine. Umieszczony za tylną osią (identycznie jak w Porsche 911) turbodoładowany silnik PRV pozwala jej się rozpędzić do setki w czasie poniżej 6 s. Mimo zachwytu prasy i programu Top Gear nie okazała się komercyjnym sukcesem. W ciągu 4 lat sprzedano mniej niż 800 sztuk, w efekcie dzisiaj staje się coraz bardziej poszukiwanym kąskiem na rynku. Szybka, piękna i niezwykle rzadka. Kto by jej nie chciał mieć w garażu?
    Ostatnie auto fimowane przez legendarną Alpine. Umieszczony za tylną osią (identycznie jak w Porsche 911) turbodoładowany silnik PRV pozwala jej się rozpędzić do setki w czasie poniżej 6 s. Mimo zachwytu prasy i programu Top Gear nie okazała się komercyjnym sukcesem. W ciągu 4 lat sprzedano mniej niż 800 sztuk, w efekcie dzisiaj staje się coraz bardziej poszukiwanym kąskiem na rynku. Szybka, piękna i niezwykle rzadka. Kto by jej nie chciał mieć w garażu?
    9 czerwca 2013, 22:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo SZ – napotkana alfa w pod Poznańskim Puszczykowie niestety nie dałem rady jej z fotografować a o to kilka ciekawostek o tym autku.
 Alfa Romeo produkowane w latach 1989-1993 we włoszech
 Model SZ, określany również jako ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litry)
Samochód jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem V6 o pojemności 2959 cm³ i mocy maksymalnej 155 kW (210 KM)
Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk Alfy Romeo SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    Napotkana alfa w pod Poznańskim Puszczykowie niestety nie dałem rady jej z fotografować a o to kilka ciekawostek o tym autku.
    Alfa Romeo produkowane w latach 1989-1993 we włoszech
    Model SZ, określany również jako ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litry)
    Samochód jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem V6 o pojemności 2959 cm³ i mocy maksymalnej 155 kW (210 KM)
    Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk Alfy Romeo SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    1 czerwca 2013, 14:54 przez pakodbc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chyba już ostatnie wcielenie Zondy – mowa o Pagani Zonda Revolucion.
Śilnik 6.0 od AMG o mocy 800 kucy na 1070kg
    Mowa o Pagani Zonda Revolucion.
    Śilnik 6.0 od AMG o mocy 800 kucy na 1070kg
    4 czerwca 2013, 16:20 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1954 Mercury XM 800 concept car –
    27 maja 2013, 22:13 przez ruless1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Galant FTO – Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Lekkie, tylnonapędowe, sportowe coupe z lat 70. Samochód w wersji GSR (1.6L 110 KM) ćwiarę robił w 16.3 s., czyli tak samo jak Ford Mustang V8 5.8L 240 KM z 1973 r. albo Chevrolet Corvette V8 5.7L 205 KM z 1975 r. Różnica była taka, że Mitsubishi było lżejsze o około 800 kg
    Galant Super VR4 – Fajniej ospoilerowana i limitowana wersia Galanta Vr4 800 sztuk z czego większość to Legnum(kombi)
    Fajniej ospoilerowana i limitowana wersia Galanta Vr4 800 sztuk z czego większość to Legnum(kombi)
    28 kwietnia 2013, 14:49 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj