Szukaj
McLaren 765LT to lżejszy i mocniejszy odpowiednik 720s o niebagatelnych osiągach.
Największą atrakcją 765 LT jest oczywiście napęd. 4-litrowe V8 zyskało kuty układ korbowo-tłokowy, nową pompę oleju i pompę paliwa oraz zmienione oprogramowanie silnika. Efekt to 765 KM mocy i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie parametry w połączeniu z szybką, 7-stopniową przekładnią automatyczną pozwalają osiągać setkę w czasie 2,8 sekundy i rozpędzać się do 330 km/h.
Jeszcze większe wrażenie robi czas sprintu 0–200 km/h wynoszący 7,2 sekundy. Spora w tym zasługa nie tylko mocnego napędu, ale i masy własnej wynoszącej 1229 kg - to o ponad 50 kg mniej niż w przypadku 720S. Obydwa modele różnią się jednak nie tylko osiągami na prostej. Prawdziwą przewagę 765LT dostrzeżemy dopiero na torze.
Pod kątem wizualnym McLaren Senna został utrzymany w spójnej z pozostałymi modelami w ofercie stylistyce function over fashion, wyróżniając się charakterystycznym kształtem pasa przedniego. Jednocześnie, samochód wzbogacono w rozwiązania podyktowane torową specyfiką, jak dużym tylnym spojlerem czy licznymi wlotami powietrza.
Samochód napędzany jest 4-litrowym V8 o mocy 800 KM, które rozwija 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka współpracuje z siedmiobiegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów. Osiągi pojazdu udało się zoptymalizować pod kątem jak najwyższych wartości dzięki masie całkowitej pojazdu, która wynosi mniej niż 1,2 tony
Instagram: https://www.instagram.com/pan_redaktor__
Oto jego konkurenci na Hockenheim:
1. McLaren Senna 1.40,8 min
2. Mercedes-AMG GT Black Series 1.43,3 min
3. Manthey-Porsche 911 GT2 RS MR 1.43,5 min
4. McLaren 720S 1.45,5 min
5. Ferrari 488 Pista 1.45,9 min
6. a-workx-Porsche 911 GT3 RS 1.46,0 min
7. Lamborghini Aventador SVJ 1.47,3 min
8. Porsche 911 Turbo S 1.47,8 min
9. Mercedes-AMG GT R Pro 1.48,0 min
10. Mercedes-AMG GT R 1.48,5 min
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›