Szukaj
Znalazłem 36 takich materiałów
- silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
- przyspieszenie do setki 2,8s
- V-max 320km/h
- cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )
#2. 2009 Dodge Challenger SRT8
- silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )
#3. Ferrari FXX
- silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
- przyspieszenie do setki 2,5s
- V-max 345km/h
-zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
- cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny
#4. Navistar MXT
- silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
- przyspieszenie do setki 6,7s
- V-max 220km/h
-produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
- cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)
#5. BMW M5
- silnik 5l V10 o mocy 509KM
- przyspieszenie do setki 4,7s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś
#6. Flip Car
MOC
• GM silnik LS3 paka, 500 KM
• 200 KM jednostka NOS
• K & N Układ dolotowy
• Holley układ paliwowy
• akumulatory Optima
• Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
• VP Racing Fuel
Układ napędowy
• Kilgore Turbo 400
• Winters manetka
• GM Dana 60 sterowane oś tylna
• 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
• Casale V-Drive
UKŁAD HAMULCOWY
• Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
ZAWIESZENIE
• 3 ogniwo budują - air ride
• GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
• Żużel Inżynieria kołysać barów
• Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
• AFCO wstrząsy coilover
WNĘTRZE
• manometry Autometer
• Kierownica Sparco
• fotele Kirkey Race
• Deist system przeciwpożarowy
ZEWNĘTRZNY
• Exposed rurowego podwozia
• Stali i Lexan kula korekty
• 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
Koła i opony
• Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
• hoosier
#7. Jensen Interceptor
- silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max po tuningu około 280km/h
- cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)
#8. Dodge Charger Daytona
- silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
- przyspieszenie do setki około 3,8s
- V-max około 290km/h
- cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!
#9. 1970 Ford Anvil Mustang
- silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max 280km/h
- cena dzisiaj miliony bo niedostępny
#10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
- silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 250km/h
- cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie
#11. Alfa Romeo Giulietta
-silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
-V-max około 240km/h
- powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
-cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)
#12. 2011 Dodge Charger
- silnik 5,7l V8 354KM
- przyspieszenie do setki 4,9s
- V-max 260km/h
- cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
Mazda 787B jest pierwszym i jedynym samochodem z silnikiem Wankla a także pierwszym i jak dotąd również jedynym japońskim samochodem, który zwyciężył w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Mazda wygrała dzięki swojej bezawaryjności, co było sprzeczne z panują opinią o silnikach z wirującymi tłokami mówiącą, że są awaryjne.
Czy ten concept jest godnym następcą kultowej Audi Quattro Sport, która królowała na OS’ach?
Z tego co wiemy to serce Audi zostało wsparte dodatkowo elektrycznymi silnikami i wspólnie rozwijają niebagatelne 700KM (?!). Imponująca wydajność przy niskim zużyciu paliwa: 0-100 km/h w 3,7 sekundy, a spalanie w granicach 2,5 litra na 100 kilometrów.
Do Mk1 3d zawsze miałem sentyment (pierwsze zachodnie auto ojca) i tamtej jesieni zacząłem się za czymś rozglądać.
W Polsce niestety nie udało się ogarnąć niczego sensownego. Wpadł mi od głowy chory pomysł, aby jechać po Mk1 gdzieś na południe Europy, gdzie miały lepszy klimat. Zaczęło się wertowanie ogłoszeń i pojechaliśmy w lutym do Rijeki w składzie 3 oszołomów po pięknego żółtego diesla.
Niestety auto nie okazało się takie świeżutkie i nie dogadaliśmy się z ceną. Poszukiwania w okolicznych miejscowościach nie przyniosły skutku. Czas gonił więc do domu z pusta laweta. Pękło 2000km, 28h za kierownica prawie bez przerwy. Po powrocie lekka załamka ale szukałem dalej. Miesiąc później pojawił się ten egzemplarz. Golf Mk1 TAS (a wiec wyprodukowany w Sarajewie) w wersji JL (na rynek bałkański) 1981 pierwszy właściciel, rzekomo bardzo dobry stan, bliżej bo tym razem Zagrzeb, a więc 700km. Okazało się, że właściciel bardzo dobrze mówi po angielsku i udało się dogadać szczegóły naszego przyjazdu.
MODEL: Golf Mk1 TAS.
SILNIK: 1.3 diesel.
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›