Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    Holy trinity – Poznań, 2012.
Ferrari 599 GTO
6.0 V12 670 KM 620 Nm
0-100 km/h: 3,3 s
Lamborghini LP700-4 Aventador
6.5 V12 700 KM 690 Nm
0-100 km/h: 2,9 s
Lamborghini Gallardo Superleggera
5.0 V10 562 KM 540 Nm
0-100 km/h: 3,6 s
    Poznań, 2012.
    Ferrari 599 GTO
    6.0 V12 670 KM 620 Nm
    0-100 km/h: 3,3 s
    Lamborghini LP700-4 Aventador
    6.5 V12 700 KM 690 Nm
    0-100 km/h: 2,9 s
    Lamborghini Gallardo Superleggera
    5.0 V10 562 KM 540 Nm
    0-100 km/h: 3,6 s
    Dwie kobitki - Supra i mikołajka pokazują krągłości – Byle przekroczyć 670 zdjęć. Nie znam się na Japonii i nie jestem pewien czy siedzi tam 2JZ, wolał bym by tam było HEMI no ale cóż.
    Byle przekroczyć 670 zdjęć. Nie znam się na Japonii i nie jestem pewien czy siedzi tam 2JZ, wolał bym by tam było HEMI no ale cóż.
    LP 670-4 – Lamborghini Murciélago SV
    Lamborghini Murciélago SV
    Audi RS6 Avant - O.CT Tuning – 4.0 V8 twin-turbo 670 KM i 880 Nm.
    4.0 V8 twin-turbo 670 KM i 880 Nm.
    Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce –
    6 października 2014, 22:08 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce 2009 –
    1 października 2014, 10:25 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Callaway Sledgehammer Corvette – Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h)  stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

Specyfikacja:
Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

    W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h) stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

    Specyfikacja:
    Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
    Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
    Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
    BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    VW SP2 – Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany  lub "Special Project".
W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
    Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany lub "Special Project".
    W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
    Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
    Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    2 lipca 2014, 14:24 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj