Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    Nowe Audi RS7 Sportback – 4.0 V8 twin-turbo i 560 KM! – Dziś niemiecki producent pokazał najmocniejszą odmianę tego modelu, czyli RS7 Sportback. Pod maską również znalazło się 4-litrowe V8 twin-turbo (TFSI), ale tym razem wzmocnione do 560 KM. Kierowca ma do dyspozycji równie imponujący moment obrotowy – 700 Nm. Jest on dostępny w bardzo dużym zakresie, od 1750 do 5500 obr./min. Tak mocna jednostka napędowa w połączeniu z napędem na 4 koła przekłada się na imponujące osiągi. Auto osiąga 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest zależna od wersji wyposażenia i wynosi 250, 280 lub nawet 305 km/h.
    Dziś niemiecki producent pokazał najmocniejszą odmianę tego modelu, czyli RS7 Sportback. Pod maską również znalazło się 4-litrowe V8 twin-turbo (TFSI), ale tym razem wzmocnione do 560 KM. Kierowca ma do dyspozycji równie imponujący moment obrotowy – 700 Nm. Jest on dostępny w bardzo dużym zakresie, od 1750 do 5500 obr./min. Tak mocna jednostka napędowa w połączeniu z napędem na 4 koła przekłada się na imponujące osiągi. Auto osiąga 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest zależna od wersji wyposażenia i wynosi 250, 280 lub nawet 305 km/h.
    Mercedes 560 –
    11 maja 2014, 15:21 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda 560 KM od środka – Czyli Audi RS6.
    Czyli Audi RS6.
    3 maja 2014, 21:49 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajdowe legendy: Lancia Stratos Turbo – Lancia Stratos Turbo 
Silnik Dino V6, 560 KM.
    Lancia Stratos Turbo
    Silnik Dino V6, 560 KM.
    3 maja 2014, 23:37 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Gallardo LP 560-4 –
    20 kwietnia 2014, 19:38 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedeses 560 SEC 5.6 – Moje marzenie.
    Moje marzenie.
    3 marca 2014, 14:05 przez woda1245 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 – Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
 Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
    Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    1 marca 2014, 23:02 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    tumblr

    Mercedes 560 SEC – Pomimo starego wieku, wygląda świetnie!
    Pomimo starego wieku, wygląda świetnie!
    21 lutego 2014, 22:56 przez skyref (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari California T – Nowy model Ferrari a zarazem drugi wóz ze stajni Ferrari z turbo (pierwszy F40). V8 o pojemności 3,8 litra generuje 560 KM, które pozwala na osiągnięcie setki w 3,6 s a prędkość maksymalna to 316 km/h Po szczegółowe info zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-ferrari.html
    Nowy model Ferrari a zarazem drugi wóz ze stajni Ferrari z turbo (pierwszy F40). V8 o pojemności 3,8 litra generuje 560 KM, które pozwala na osiągnięcie setki w 3,6 s a prędkość maksymalna to 316 km/h Po szczegółowe info zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-ferrari.html
    13 lutego 2014, 16:44 przez krzysztof2507 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Blog The Motorsport Style!

    Ferrari California T – To pierwszy turbodoładowany model Ferrari od czasów F40, czyli od... 1987 roku. Tam było 3-litrowe V8, tu znajduje się również V8, ale o pojemności 3.8 litra. Tym razem moc wynosi aż 560 KM!
    To pierwszy turbodoładowany model Ferrari od czasów F40, czyli od... 1987 roku. Tam było 3-litrowe V8, tu znajduje się również V8, ale o pojemności 3.8 litra. Tym razem moc wynosi aż 560 KM!