Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 96 takich materiałów
    BMW 507 – dla mnie jedna z najładniejszych beemek
    Dla mnie jedna z najładniejszych beemek
    26 maja 2014, 21:15 przez Kaz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podeptane marzenia skradziono N126N Kraków – Skradziono Kemping N126N
Koleżanki i koledzy zwracam się do was z prośbą o pomoc w odnaleziemiu przyczepy skradzionej ubiegłej nocy z posesji w Podłężu k.Krakowa(niepołomic) N126N z 1990r przygotowana do sezonu nr.rej KR 8982P nr nadwozia KRX009140212 nowy numer nabijany przez OSK stary numer widoczny w połowie zakryty zaczepem !!!!
dwie tabliczki (stara oryginalna oraz nowa zamienna)
rączki manewrowe oraz wywietrzniki po stronie lewej wymienione na nowe (białe) przyczepa była umyta (nie zdążyłem zrobić zdięcia)
na przodzie i tyle naklejki karawaning.pl na zdięciu ich jeszcze nie ma
ogólnie była przygotowana do sezonu jeżeli ktoś takową zauważy bardzo proszę o kontakt tel.507 557 338
    Skradziono Kemping N126N
    Koleżanki i koledzy zwracam się do was z prośbą o pomoc w odnaleziemiu przyczepy skradzionej ubiegłej nocy z posesji w Podłężu k.Krakowa(niepołomic) N126N z 1990r przygotowana do sezonu nr.rej KR 8982P nr nadwozia KRX009140212 nowy numer nabijany przez OSK stary numer widoczny w połowie zakryty zaczepem !!!!
    dwie tabliczki (stara oryginalna oraz nowa zamienna)
    rączki manewrowe oraz wywietrzniki po stronie lewej wymienione na nowe (białe) przyczepa była umyta (nie zdążyłem zrobić zdięcia)
    na przodzie i tyle naklejki karawaning.pl na zdięciu ich jeszcze nie ma
    ogólnie była przygotowana do sezonu jeżeli ktoś takową zauważy bardzo proszę o kontakt tel.507 557 338
    BMW 507 – Zlot pojazdów zabytkowych w Darłowie.
    Zlot pojazdów zabytkowych w Darłowie.
    1 maja 2014, 20:46 przez lesiu825 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    BMW 507 1957 –
    9 kwietnia 2014, 12:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 507 – E9 się spodobało to myślę że ten klasyk także.
    E9 się spodobało to myślę że ten klasyk także.
    23 lutego 2014, 21:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 507 –
    19 lutego 2014, 21:24 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AVENTADOR LP 700-4 – Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

Silnik: 
- V12, 60°, MPI
- 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
- 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
vmax: 350 km/h (217 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

    Silnik:
    - V12, 60°, MPI
    - 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
    - 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
    vmax: 350 km/h (217 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    Magia tamtych lat – BMW 507 Z 1957r

Coś niesamowitego
    BMW 507 Z 1957r

    Coś niesamowitego
    30 stycznia 2014, 18:55 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina, Alpina, a cóż to takiego? – W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych. 
Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu. 
Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12). 
Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h. 
Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie. 
Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM). 

Na zdjęciu:
ALPINA B7 (F01)
Produkowany: 2010 - .....
Model bazowy:750i
Pojemność cm3 : 4395
Układ/liczba cylindrów : V8
Maks.moc(KM) : 507
Maks.moment obrotowy : 700
Przyspieszenie 0-100 : 4.7
Prędkość maks(km/h) 302
    W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

    Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych.
    Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu.
    Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12).
    Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h.
    Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie.
    Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM).

    Na zdjęciu:
    ALPINA B7 (F01)
    Produkowany: 2010 - .....
    Model bazowy:750i
    Pojemność cm3 : 4395
    Układ/liczba cylindrów : V8
    Maks.moc(KM) : 507
    Maks.moment obrotowy : 700
    Przyspieszenie 0-100 : 4.7
    Prędkość maks(km/h) 302
    30 stycznia 2014, 0:43 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia BMW – Historia BMW 

„Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956. 

Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    Historia BMW

    „Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

    W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
    Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
    W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
    Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
    Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956.

    Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
    Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
    W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    17 stycznia 2014, 17:13 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj