Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Mimo swojej Chińskiej metryki... fajny grzmot – Chińsko- Polska kooperacja przyniosła dzieło zwane "junakiem" 122f Wielu starszych panów zaczepiało mnie i pytało... czy to ten Junak? Nie nie ten... ale też całkiem przyjemnie
    Chińsko- Polska kooperacja przyniosła dzieło zwane "junakiem" 122f Wielu starszych panów zaczepiało mnie i pytało... czy to ten Junak? Nie nie ten... ale też całkiem przyjemnie
    22 lutego 2017, 23:33 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Chrysler PT Cruiser 2003' 2,4t
    20 grudnia 2015, 22:30 przez ~Xevi | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Już niedługo... – 150cc doładowane kompresorem pierwszy raz zagada.
    150cc doładowane kompresorem pierwszy raz zagada.
    A jaki jest Twój wybór?
    12 czerwca 2015, 15:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nie ważne czym, ważne ze z pasją! – Mój sejek 900!
Mały ciasny, ale za własne ciężko zarobione pieniądze.
Projekt w trakcie.
W planach jeżeli gotówka pozwoli: 
- gwint
- zderzaki z Schumachera
- swap na 1.4T-jet
- kubełki Recarro
- przyciemnienie szyb
- fajne koło 15"
- HIDy

A w planach na najbliższy weekend konkretne mycie po zimie, polerka, woskowanie, zamierzam także wyprać tapicerkę i wymienić radio na takie z USB.

Pozdrawiam wszystkich MOTOMANIAKÓW!

Jeżeli chcecie więcej fotek to piszcie.
    Mój sejek 900!
    Mały ciasny, ale za własne ciężko zarobione pieniądze.
    Projekt w trakcie.
    W planach jeżeli gotówka pozwoli:
    - gwint
    - zderzaki z Schumachera
    - swap na 1.4T-jet
    - kubełki Recarro
    - przyciemnienie szyb
    - fajne koło 15"
    - HIDy

    A w planach na najbliższy weekend konkretne mycie po zimie, polerka, woskowanie, zamierzam także wyprać tapicerkę i wymienić radio na takie z USB.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOMANIAKÓW!

    Jeżeli chcecie więcej fotek to piszcie.
    Może są tutaj fani takiego MOTOKILLERSTWA? – Najpiękniejsze jest to:
Ciąg 2 × 49,42 kN (2x 81,4 kN z dopalaczem)
A boli to:
Zużycie paliwa: 2x 21.81 g/kNs (2x 59.48 g/kNs z dopalaczem) czyli jakieś 3-4t/h / 17t/h (bez dopału/dopalanie)
    Najpiękniejsze jest to:
    Ciąg 2 × 49,42 kN (2x 81,4 kN z dopalaczem)
    A boli to:
    Zużycie paliwa: 2x 21.81 g/kNs (2x 59.48 g/kNs z dopalaczem) czyli jakieś 3-4t/h / 17t/h (bez dopału/dopalanie)
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Motobanda Offroad - pierwszy odcinek z serii terenowej. Zastanawiasz się nad rozpoczęciem przygody z offroadem motocyklowym? Męczą Cię takie pytania jak:
    Ile to kosztuje?
    Jak z serwisowaniem. No i co jest lepsze - dwusuw czy czterosuw? (2t czy 4t).
    Jakie ubrania kupić (kask, buty, rękawiczki, ochraniacze). Gdzie jeździć, gdzie wybrać się na tor? Jak serwisować crossa.
    O tym wszystkim jest pierwszy odcinek z serii MB Offroad.
    A także porównanie motocykli KTM 125 SX oraz Yamaha YZ250F.
    18 sierpnia 2014, 21:22 przez ~thedw | Do ulubionych | Skomentuj