Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Mały samochód sportowy produkowany w latach 1952 - 1956 przez francuską firmę Panhard. Oferowany był jako roadster i cabrio. Powstało ponad 4700 sztuk.
    18 listopada 2018, 20:16 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati Ghibli 1967 r. –
    10 września 2015, 10:39 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mathieubonneviephotography

    Warszawa M-20 U  1951r. – Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona) 
Dane techniczne:
Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
Siedzenia: dla 5 osób
Układ napędowy: klasyczny (4x2).
Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
Masa własna pojazdu: 1400 kg
Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
Prędkość maksymalna: 132 km/h
Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
Średnica zawracania: 12,6 m
    Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona)
    Dane techniczne:
    Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
    Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
    Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
    Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
    Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
    Siedzenia: dla 5 osób
    Układ napędowy: klasyczny (4x2).
    Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
    Masa własna pojazdu: 1400 kg
    Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
    Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
    Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
    Prędkość maksymalna: 132 km/h
    Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
    Średnica zawracania: 12,6 m
    23 stycznia 2014, 20:16 przez ~Ender | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Evora - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lotus od roku 2009. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do jego napędu użyto pochodzącego od Toyoty silnika V6 o pojemności 3,5 litra. Moc przenoszona jest na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Projektantem nadwozia Evory jest Russell Carr

    Dane Techniczne i osiągi:
    Silnik
    V6 3,5 l (3456 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica × skok tłoka: 94,00 mm × 83,00 mm
    Stopień sprężania: brak danych
    Moc maksymalna: 280 KM (205,8 kW) przy 6400 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 342 N•m przy 4700 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
    Prędkość maksymalna: 261 km/h
    17 lipca 2013, 23:48 przez thevirus722 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini 400 GT – mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: sześć gaźników Weber
Stopień sprężania: 10,2:1
Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    Mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: sześć gaźników Weber
    Stopień sprężania: 10,2:1
    Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    24 lipca 2012, 14:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1