Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Outerlimits 47' GTX – Coś innego 950hp
    Coś innego 950hp
    20 października 2013, 19:01 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Najnowszy Chevrolet Camaro Z/28 wjechał na Nürburgring i czasem 7:37:47 zrobił spore zamieszanie. Za nim znalazł się m.in. Lexus LF-A, Porsche 911 S czy Gallardo LP 570-4 Superleggera.
    15 października 2013, 18:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Kilka informacji o – Tucker Torpedo.

Z niezależnym zawieszeniem na cztery koła, mało podatną na wgniecenia karoserią, trzema reflektorami z których środkowy obracał się wraz z kierunkiem jazdy oraz nietłukącą się przednią szybą Tucker, bo o nim mowa, wyprzedził konkurencje o blisko 20 lat. Samochód zaprojektowany przez byłego stylistę koncernu Cord-Auburn-Duesenberg Alexa Tremulisa był bardzo przestronny i z powodzeniem mieścił sześć osób. Wnętrze zostało zaprojektowane przez Audreya Moore'a, bliskiego współpracownika Raymonda Loewy'ego, głównego stylisty Studebakera od lat 30 XX wieku. Kierownica była wzięta z modelu Lincolna Zephyr, był to podarunek uczyniony przez koncern Forda jako gest pomocy Tuckerowi. Chociaż wnętrze było przeładowane rozmaitymi gadżetami bezpieczeństwa, sprzedawcy Tuckera czuli, że jest nieco niedzisiejsze. Tylne światła wsteczne były wzięte (jak wiele innych elementów wyposażenia i konstrukcji) od przedwojennego Dodga. Jeden z najszybszych samochodów na amerykańskich drogach, a współczynnik oporu powietrza wynosił zdumiewające 0,30!!! Przód auta został tak zaprojektowany, by obniżyć opór powietrza i krył wielce pojemny bagażnik. Tucker mógł osiągnąć szybkość rzędu 120 mil na godzinę (około 193km/h), przy zużyciu jednego galona benzyny na 30 mil (10,6 l na 100km). Dzięki silnikowi o pojemności 5475 ccm, pierwsze 60 mil na liczniku (~100km/h) pojawiało się w 10 sekund, co wówczas było rzeczą niespotykaną. Tucker stał się hitem ze względu nie tylko za swoją moc (168KM), osiągi, wygodę i bezpieczeństwo, ale przede wszystkim za swój design, który był zupełnie różny od przedwojennych wyobrażeń i stereotypów. Preston Tucker został oskarżony o defraudacje pieniędzy i oszukanie klientów gdyż produkowany samochód miał jakoby nie odpowiadać zapewnieniom z prospektów. Z 51 sztuk, które wyprodukowano do czasów dzisiejszych zachowało się około 47.
    Tucker Torpedo.

    Z niezależnym zawieszeniem na cztery koła, mało podatną na wgniecenia karoserią, trzema reflektorami z których środkowy obracał się wraz z kierunkiem jazdy oraz nietłukącą się przednią szybą Tucker, bo o nim mowa, wyprzedził konkurencje o blisko 20 lat. Samochód zaprojektowany przez byłego stylistę koncernu Cord-Auburn-Duesenberg Alexa Tremulisa był bardzo przestronny i z powodzeniem mieścił sześć osób. Wnętrze zostało zaprojektowane przez Audreya Moore'a, bliskiego współpracownika Raymonda Loewy'ego, głównego stylisty Studebakera od lat 30 XX wieku. Kierownica była wzięta z modelu Lincolna Zephyr, był to podarunek uczyniony przez koncern Forda jako gest pomocy Tuckerowi. Chociaż wnętrze było przeładowane rozmaitymi gadżetami bezpieczeństwa, sprzedawcy Tuckera czuli, że jest nieco niedzisiejsze. Tylne światła wsteczne były wzięte (jak wiele innych elementów wyposażenia i konstrukcji) od przedwojennego Dodga. Jeden z najszybszych samochodów na amerykańskich drogach, a współczynnik oporu powietrza wynosił zdumiewające 0,30!!! Przód auta został tak zaprojektowany, by obniżyć opór powietrza i krył wielce pojemny bagażnik. Tucker mógł osiągnąć szybkość rzędu 120 mil na godzinę (około 193km/h), przy zużyciu jednego galona benzyny na 30 mil (10,6 l na 100km). Dzięki silnikowi o pojemności 5475 ccm, pierwsze 60 mil na liczniku (~100km/h) pojawiało się w 10 sekund, co wówczas było rzeczą niespotykaną. Tucker stał się hitem ze względu nie tylko za swoją moc (168KM), osiągi, wygodę i bezpieczeństwo, ale przede wszystkim za swój design, który był zupełnie różny od przedwojennych wyobrażeń i stereotypów. Preston Tucker został oskarżony o defraudacje pieniędzy i oszukanie klientów gdyż produkowany samochód miał jakoby nie odpowiadać zapewnieniom z prospektów. Z 51 sztuk, które wyprodukowano do czasów dzisiejszych zachowało się około 47.
    29 sierpnia 2013, 13:27 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Monte-Carlo 1979 – 47 Rajd Monte-Carlo Samochód rajdowym Polonez 2000 Rally GR IV w barwach Wolf Racing.
    47 Rajd Monte-Carlo Samochód rajdowym Polonez 2000 Rally GR IV w barwach Wolf Racing.
    22 sierpnia 2013, 22:47 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    źródło: FSO Polonez 2000 Rally /Fill

    Pokonuje Nordschleife w 06:47:50
    8 sierpnia 2013, 21:56 przez dana111228 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Transporter T1  Rat Style – Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

    Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    23 lipca 2013, 9:47 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac 47 –
    18 lipca 2013, 13:20 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ApriliaRS50swap – Silnik od Hondy cbr 125 kit 166 malossi, na dniach dojdzie wydech przelot dominatora, dysza 125. i jak na razie na przełożeniu 15/47 zajebista moc v-max 130km/h i na 6 biegu łapie odcinkę. Jedzie aż miło. przy czym pali 4.5l. Mogę dodać zdj z prac i powstawania Apki.
    Silnik od Hondy cbr 125 kit 166 malossi, na dniach dojdzie wydech przelot dominatora, dysza 125. i jak na razie na przełożeniu 15/47 zajebista moc v-max 130km/h i na 6 biegu łapie odcinkę. Jedzie aż miło. przy czym pali 4.5l. Mogę dodać zdj z prac i powstawania Apki.
    10 czerwca 2013, 22:45 przez ApriliaSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Subaru do warsztatu. Silniki same odpalają – Chodzi o usunięcie usterki modułu odpowiedzialnego za zdalne odpalanie silnika. Oczywiście, akcja serwisowa dotyczy wyłącznie aut wyposażonych w tę opcję oraz w skrzynię automatyczną lub bezstopniową. W skrajnych przypadkach, po upuszczeniu pilota centralnego zamka na ziemię może dojść do samoczynnego odpalenia silnika. Po uruchomieniu auto może pracować bez przerwy aż do momentu w którym skończy się paliwo, lub też uruchamiać się i gasnąć do wyładowania akumulatora.

USA wezwali 47 000 tamtejszych właścicieli modeli Impreza, Legacy i Outback do serwisu.

Wniosek: te auta aż się palą do tego, żeby nimi jeździć!
    Chodzi o usunięcie usterki modułu odpowiedzialnego za zdalne odpalanie silnika. Oczywiście, akcja serwisowa dotyczy wyłącznie aut wyposażonych w tę opcję oraz w skrzynię automatyczną lub bezstopniową. W skrajnych przypadkach, po upuszczeniu pilota centralnego zamka na ziemię może dojść do samoczynnego odpalenia silnika. Po uruchomieniu auto może pracować bez przerwy aż do momentu w którym skończy się paliwo, lub też uruchamiać się i gasnąć do wyładowania akumulatora.

    USA wezwali 47 000 tamtejszych właścicieli modeli Impreza, Legacy i Outback do serwisu.

    Wniosek: te auta aż się palą do tego, żeby nimi jeździć!
    9 marca 2013, 8:36 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Najlepsza scena jest na 0:47
    29 stycznia 2013, 14:47 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)