Szukaj
Znalazłem 120 takich materiałów
Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.