Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 120 takich materiałów
    Muscle Car - Dodge Charger – Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

    Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    8 sierpnia 2013, 10:42 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen W12 – Silnik

W12 6,0 l (5998 cm³), 4 zawory na cylinder, SOHC

Moc maksymalna: 600 KM (440 kW) przy 7000 obr/min

Maksymalny moment obrotowy: 620 N•m przy 5800 obr/min

Osiągi

Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s

Prędkość maksymalna: 350 km/h


Szkoda że nie wszedł do produkcji.
    Silnik

    W12 6,0 l (5998 cm³), 4 zawory na cylinder, SOHC

    Moc maksymalna: 600 KM (440 kW) przy 7000 obr/min

    Maksymalny moment obrotowy: 620 N•m przy 5800 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s

    Prędkość maksymalna: 350 km/h


    Szkoda że nie wszedł do produkcji.
    18 lipca 2013, 15:54 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Dart 440 convertible 1962 –
    27 czerwca 2013, 13:55 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spotkane w drodze powrotnej - Audi S5 Sportback – Model 	3.0 TFSI
Pojemność 	2995 cm3
Moc / Obr. 	333 KM / 5500
Moment / Obr. 	440 Nm / 2900
0 - 100 km/h 	5,4 s.
Prędkość maks 	250 km/h

Cudo :)
    Model 3.0 TFSI
    Pojemność 2995 cm3
    Moc / Obr. 333 KM / 5500
    Moment / Obr. 440 Nm / 2900
    0 - 100 km/h 5,4 s.
    Prędkość maks 250 km/h

    Cudo :)
    8 czerwca 2013, 21:38 przez ~mikixdd | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Dodge Challenger 440 –
    6 czerwca 2013, 21:17 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    TESLA S Signature – Model S jest to liftback dla siedmiu osób (5+2), charakteryzujący się bardzo wysoką sprawnością oraz osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi od 4,5 s, a prędkość maksymalna do 209 km/h.
Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.
    Model S jest to liftback dla siedmiu osób (5+2), charakteryzujący się bardzo wysoką sprawnością oraz osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi od 4,5 s, a prędkość maksymalna do 209 km/h.
    Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
    Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.
    2 marca 2013, 15:44 przez ~szczepan118 | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger 440 1972 –
    29 stycznia 2013, 13:42 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Barracuda 440 Hardtop 1970 Ivy Green –
    22 stycznia 2013, 15:23 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)