Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 57 takich materiałów
    WARTBURG 353 TRANS –
    1 października 2012, 21:59 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wartburg 353 - Rat Style –
    13 września 2012, 18:03 przez Tivis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jawa 250 typ 353 – Jawka była produkowana w latach 1953-1965
Pierwszy raz dowiedziałem się o niej od dziadka, ponieważ taką posiadał. Kiedyś trudno było dostać taki motocykl więc kupowano na zasadzie "Kto pierwszy ten lepszy", żeby można było zakupić taki motocykl trzeba było posiadać pieniądze oraz kartki od zakładu pracy lub na lewo :D (jak to kiedyś bywało). Od samego rana czekało się na otwarcie sklepu, zaraz po otworzeniu wszyscy wbiegali do niego jak szaleni. Kto pierwszy usiadł na (wybranym przez siebie) motocyklu ten czekał aż wyproszą resztę ludzi ze sklepu. Wtedy podchodził do każdej osoby pojedynczo i spisywał dane odbierał pieniądze i kartki. Po tym rytuale szczęśliwy nabywca mógł wziąć ze sobą nowy nabytek. Dawniej było mało stacji benzynowych więc nie można było sobie zatankować i pojechać trzeba było je pchać do stacji lub do domu lecz i tak nie posiadały one przeglądu oraz rejestracji. Mój dziadek musiał pchać ten wehikuł do pociągu żeby zawieźć go do domu. Na drugi dzień trzeba było go zawieźć na przegląd więc znowu na pociąg. Jak już się wszystko załatwiło można było sobie pojeździć. Dziadek przez zimę trzymał go początkowo w pokoju obok łóżka :) Zrobił nią bardzo dużo kilometrów, aż w końcu wybudował się i przeprowadził do Ostrowa Wlkp ponad 200 km od dawnego zamieszkania czyli spod Zielonej Góry. Tu stałą trochę nie używana w garażu. Po jakimś czasie zaczęły dziać się z nią problemy już wtedy zakończono produkcję tych motocykli i nie można było dostać do nich części by ją naprawić dlatego dziadek postanowił ją sprzedać. Sprzedał ją za grosze bodajże ok. 50 zł. Teraz tego bardzo żałuje. Niestety ja jej nie doczekałem bo mam dopiero 16 lat, jedyne co po niej zostało to jej zdjęcie(jeszcze czarno-białe) i klucz płaski z napisem "Jawa".
DZIĘKUJE ZA UWAGĘ!!
I pozdrawiam wszystkich fanów motocykli :D Lewa w górę!!
    Jawka była produkowana w latach 1953-1965
    Pierwszy raz dowiedziałem się o niej od dziadka, ponieważ taką posiadał. Kiedyś trudno było dostać taki motocykl więc kupowano na zasadzie "Kto pierwszy ten lepszy", żeby można było zakupić taki motocykl trzeba było posiadać pieniądze oraz kartki od zakładu pracy lub na lewo :D (jak to kiedyś bywało). Od samego rana czekało się na otwarcie sklepu, zaraz po otworzeniu wszyscy wbiegali do niego jak szaleni. Kto pierwszy usiadł na (wybranym przez siebie) motocyklu ten czekał aż wyproszą resztę ludzi ze sklepu. Wtedy podchodził do każdej osoby pojedynczo i spisywał dane odbierał pieniądze i kartki. Po tym rytuale szczęśliwy nabywca mógł wziąć ze sobą nowy nabytek. Dawniej było mało stacji benzynowych więc nie można było sobie zatankować i pojechać trzeba było je pchać do stacji lub do domu lecz i tak nie posiadały one przeglądu oraz rejestracji. Mój dziadek musiał pchać ten wehikuł do pociągu żeby zawieźć go do domu. Na drugi dzień trzeba było go zawieźć na przegląd więc znowu na pociąg. Jak już się wszystko załatwiło można było sobie pojeździć. Dziadek przez zimę trzymał go początkowo w pokoju obok łóżka :) Zrobił nią bardzo dużo kilometrów, aż w końcu wybudował się i przeprowadził do Ostrowa Wlkp ponad 200 km od dawnego zamieszkania czyli spod Zielonej Góry. Tu stałą trochę nie używana w garażu. Po jakimś czasie zaczęły dziać się z nią problemy już wtedy zakończono produkcję tych motocykli i nie można było dostać do nich części by ją naprawić dlatego dziadek postanowił ją sprzedać. Sprzedał ją za grosze bodajże ok. 50 zł. Teraz tego bardzo żałuje. Niestety ja jej nie doczekałem bo mam dopiero 16 lat, jedyne co po niej zostało to jej zdjęcie(jeszcze czarno-białe) i klucz płaski z napisem "Jawa".
    DZIĘKUJE ZA UWAGĘ!!
    I pozdrawiam wszystkich fanów motocykli :D Lewa w górę!!
    11 sierpnia 2012, 0:01 przez ZeToREk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autokar Lecha Poznań . – Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    28 lipca 2012, 16:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Silniczek Nissana GT-R – Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    28 kwietnia 2012, 20:34 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R – Nissan GT-R – dwudrzwiowe coupé firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting.
 
Model jest supersamochodem z silnikiem o mocy 480 KM. Rocznie ma być wyprodukowane 12 000 sztuk. Jest następcą Nissana Skyline GT-R.


Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    Nissan GT-R – dwudrzwiowe coupé firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting.

    Model jest supersamochodem z silnikiem o mocy 480 KM. Rocznie ma być wyprodukowane 12 000 sztuk. Jest następcą Nissana Skyline GT-R.


    Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    8 kwietnia 2012, 15:00 przez Dave99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R  KONKURS – dwudrzwiowe coupé firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting.

Model jest supersamochodem z silnikiem o mocy 480 KM. Rocznie ma być wyprodukowane 12 000 sztuk. Jest następcą Nissana Skyline GT-R.

Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    Dwudrzwiowe coupé firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting.

    Model jest supersamochodem z silnikiem o mocy 480 KM. Rocznie ma być wyprodukowane 12 000 sztuk. Jest następcą Nissana Skyline GT-R.

    Stworzony specjalnie dla tego modelu silnik VR38DETT to 3.8 L w układzie V6, który doładowany jest parą turbosprężarek IHI. Produkuje moc 480 (po liftingu zwiększona do 540) KM (353 kW) przy 6400 obrotach na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 588 Nm dostępny jest w zakresie od 3200 do 5200 obr./min.
    3 kwietnia 2012, 17:49 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj