Szukaj
Znalazłem 57 takich materiałów
Także:
Foto 1 - Ja, mający jakieś 1,5 roku, stoję przy pierwszym samochodzie moich rodziców, Wartburg'u 353 de lux
Foto 2 - Ten sam Wartburg tyle że z tyłu, już bez mojej małej osoby
Foto 3 i 4 - Również ja, w podobnym wieku, w Toyocie Corolli E9 mojego dziadka (poprzedni właściciel Wartburga)
Foto 5 - W tle; Toyota i Wartburg, na pierwszym planie ja i moja niezniszczalna Wywrotka (mam ją do dzisiaj)
Ostatnie zdjęcie - drugi samochód moich rodziców, 2 letnie Cinquecento, mniej więcej rok po wykonaniu tego zdjęcia, razem z 3 innymi samochodami zniknęło z osiedla by odnaleźć się po 6 latach...
Versje:
LP 400 (1973-1977): LP to jest skrót od Longitudinale Posteriore (czyli wzdłużny tylny) zdradza pozycje silnika; 400 oznacza pojemnośc śilnika (w dziśiejszych czasach ta liczba oznacza moć śilnika) czyli 4 litry (3929cm³) V12 o mocy 375 KM. wyprodukowano 152 egzemplarze.
LP 400 S (1978 -1982): różni się od poprzedniej wersji tym że ma mniej mocy (353 KM), przedni spojler i większe "lacze"
LP 500 (1982-1985): większy silnik (4.754 cm³), ta sama moc co LP 400 ale więcej momentu obrotowego. Wyprodukowano 321 egzemplarze.
5000 Quattrovalvole (1985-1988): śilnik o pojemności 5,2 litra i 4 zawory na cylinder (poprzednie miały tylko 2), mówi śię że miał moc 455 KM, ale bezpoblemowo "znośił" 470 KM, a nawet 500. Ciekawostka: według Lamborghini ten znany ogromny tylni spojer (opcjonalny) ma tylko funkcjie wizualną, ale i tak większość klientów go zamawiała. Wyprodukowano 631 egzemplarze.
25º Anniversario (1988-1990): z okazji 25-lecia Lambroghini, tym razem zmiany dotyczyły estetyke (spojery, wloty powietrza) Wyprodukowano 658 egzemplarzy.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›