Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    BMW 327 M-Power '39 concept car – BMW 327 M-Power '39 concept! 
Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power  Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach  Jednak po kolei:
-Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
-Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
-Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
-Opony Good Year Eagle F1;
-Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
-Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
-Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
-Silnik widziałbym tu od  M3 E46 (6 manualna)
*poj. 3246 cm³
*ukł. cyl. R6-24v
*moc 252 kW (343 KM)
*0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s) 
V-max   ok.250+ 
Pozdrawiam
    BMW 327 M-Power '39 concept!
    Witam. Jest to mója wizualizacja samochodu z lat -30tych w klimacie M-Power Nieskromnie napiszę że jest to być może pierwszy taki projekt z świecie, jeśli sie mylę to wrzucasjcie zdjęcia w komentarzach Jednak po kolei:
    -Karoseria wzorowana na zdjęciu modelu 327 z roku 1939;
    -Reflektory zapożyczone od Porsche 911 (901) Singer;
    -Felgi zdystansowane, znacznie poszerzone, pełne ze stopu aluminium, widziałbym tu 18-19'' według mojego pomysłu;
    -Opony Good Year Eagle F1;
    -Malowanie biało-czarne z trójbarwą "M" mojego pomysłu;
    -Grill, wloty powietrza, pasy mocujące maskę zapozyczone z modelu 328 z roku 1937
    -Oryginalna szyba przednia składała się z dwóch części, dwóch oddzielnych okienek w dwóch obramowaniach, ja połączyłem te szyby robiąc jedną ramkę z połączeniem klejowym po środku;
    -Silnik widziałbym tu od M3 E46 (6 manualna)
    *poj. 3246 cm³
    *ukł. cyl. R6-24v
    *moc 252 kW (343 KM)
    *0-100 5,1s (z uwagi że auto jest sporo mniejsze i lżejsze od E46 to realne byłoby ok 4,5s)
    V-max ok.250+
    Pozdrawiam
    BWM 327 Sportkabriolett – Bardzo rzadko spotykany model.
    Bardzo rzadko spotykany model.
    6 kwietnia 2015, 16:43 przez Arekwonski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    A oto mój mały samuraj – Może nie jest to szczyt marzeń, ale na dzień dzisiejszy wystarcza.
Trochę danych na jej temat:
Mazda 2 2009 
Silnik 1.5 MZR 103 KM
Przednie hamulce wymienione na zestaw Brembo
Dołożony moduł ELM 327 BT (dzięki temu można śledzić wartości rzeczywiste samochodu np na tablecie, telefonie etc).
Opony Falken
Felgi Dezent V Dark
Co do planów to:
Jeżeli finanse pozwolą to obniżenie samochodu (ale też w granicach zdrowego rozsądku)
    Może nie jest to szczyt marzeń, ale na dzień dzisiejszy wystarcza.
    Trochę danych na jej temat:
    Mazda 2 2009
    Silnik 1.5 MZR 103 KM
    Przednie hamulce wymienione na zestaw Brembo
    Dołożony moduł ELM 327 BT (dzięki temu można śledzić wartości rzeczywiste samochodu np na tablecie, telefonie etc).
    Opony Falken
    Felgi Dezent V Dark
    Co do planów to:
    Jeżeli finanse pozwolą to obniżenie samochodu (ale też w granicach zdrowego rozsądku)
    17 marca 2015, 18:06 przez The_Stig (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Z serii: niecodzienne koncepty - BMW Nazca C2 – Koncept z 1991 r. 
Pod maską umieszczony został 5 litrowy silnik, o mocy ok 380 KM.
Prędkość maksymalna dochodzi do 327 km/h, zaś prędkość 100 km/h osiąga po 3,7 sekundy.

Powstały tylko 3 egzemplarze tego modelu.
    Koncept z 1991 r.
    Pod maską umieszczony został 5 litrowy silnik, o mocy ok 380 KM.
    Prędkość maksymalna dochodzi do 327 km/h, zaś prędkość 100 km/h osiąga po 3,7 sekundy.

    Powstały tylko 3 egzemplarze tego modelu.
    Chevrolet Camaro RS 327 Convertible 1968 –
    17 września 2014, 18:44 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 327 – Piękny klasyk
Targi Motoshow Szczecin
    Piękny klasyk
    Targi Motoshow Szczecin
    12 kwietnia 2014, 21:52 przez Szymcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fot. własne

    Bizzarrini Manta – 1969r
Chevy 327
5.4 V8
355KM przy 5800obr/min
Design by Giorgietto Giugiaro
    1969r
    Chevy 327
    5.4 V8
    355KM przy 5800obr/min
    Design by Giorgietto Giugiaro
    3 lutego 2014, 17:58 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia BMW – Historia BMW 

„Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956. 

Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    Historia BMW

    „Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

    W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
    Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
    W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
    Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
    Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956.

    Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
    Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
    W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    17 stycznia 2014, 17:13 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj