Szukaj
Znalazłem 60 takich materiałów
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.
Lata produkcji 1992 - 2002
Nadwozia coupe
Silniki 3.0 i 24V (224KM)
3.0 i 24V T-turbo (330KM)
3.0 i 24V Turbo (280KM)
Skrzynie biegów manualna
automatyczna
Rozstaw osi (mm) 2550
Długość (mm) 4515
Szerokość (mm) 1811
Wysokość (mm) 1265-1275.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›