Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Mazda RX-8 2JZ-GTE – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 


Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"


    Waga 1390kg
    8 sierpnia 2014, 20:16 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Aristo (Lexus GS) S140 – Piękny sleeper z lat 90. Gama silników to jedne z najlepszych jednostek Toyoty w tamtych latach: R6 2JZ (GE i GTE) oraz V8 1UZ-FE.
    Piękny sleeper z lat 90. Gama silników to jedne z najlepszych jednostek Toyoty w tamtych latach: R6 2JZ (GE i GTE) oraz V8 1UZ-FE.
    Turbina od HKS dedykowana właśnie do 2JZ-GTE. Potencjał 800-900KM. W Polsce kit T51R to jakieś 40 tysięcy, ale dźwięk jest niepowtarzalny. W drugiej części filmu onboard.
    Kultowe samochody – TOYOTA Supra mkIV

Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

Lata produkcji 1992 - 2002
Nadwozia coupe
Silniki 3.0 i 24V (224KM)	
3.0 i 24V T-turbo (330KM)	
3.0 i 24V Turbo (280KM)
Skrzynie biegów manualna	
automatyczna
Rozstaw osi (mm) 2550
Długość (mm) 4515
Szerokość (mm) 1811
Wysokość (mm) 1265-1275.
    TOYOTA Supra mkIV

    Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

    Lata produkcji 1992 - 2002
    Nadwozia coupe
    Silniki 3.0 i 24V (224KM)
    3.0 i 24V T-turbo (330KM)
    3.0 i 24V Turbo (280KM)
    Skrzynie biegów manualna
    automatyczna
    Rozstaw osi (mm) 2550
    Długość (mm) 4515
    Szerokość (mm) 1811
    Wysokość (mm) 1265-1275.
    2 czerwca 2014, 19:42 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota Corona Mark II (X20) – Klasyczna, tylnonapędowa Toyota, po swapie silnika na 2JZ-GTE.
    Klasyczna, tylnonapędowa Toyota, po swapie silnika na 2JZ-GTE.
    Toyota Skyline – polski driftowóz z silnikiem 2jz-gte od Supry
    Polski driftowóz z silnikiem 2jz-gte od Supry
    21 lutego 2014, 10:59 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra mk4 2jz gte single turbo z Podlasia!
    21 stycznia 2014, 16:45 przez ~japko6 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    8 stycznia 2014, 13:52 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2jz  gte i wszystko jasne... – Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    2 grudnia 2013, 17:46 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)