Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Przygotowania do zimy - MD's Rover –
    3 listopada 2014, 19:09 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    tekst i oprawa są pracą własną, zakaz kopiowania, ikony: Freepik.

    Audi Sport Quattro '84 – Zdjęcie oryginalnego Audi Sport Quattro.
Moc 306ps, V-max 250km/h (zegary wyskalowane do 300), łącznie powstało tylko 214 sztuk!
    Zdjęcie oryginalnego Audi Sport Quattro.
    Moc 306ps, V-max 250km/h (zegary wyskalowane do 300), łącznie powstało tylko 214 sztuk!
    2 listopada 2014, 21:29 przez mrc92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    muzeum Audi - własne

    Rover 214 95r – 1.4 16v 103hp Rover group limited.
    1.4 16v 103hp Rover group limited.
    29 czerwca 2014, 17:12 przez ~Siomz | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Projekt toru, który ma szansę zostać wybudowany w Gdańsku – W skład kompleksu wchodzą:
- zaprojektowany przez Hermanna Tilke główny tor wyścigowy o długości 4335 metrów składający się z 17 zakrętów (6 lewych i 11 prawych). Najdłuższa prosta ma liczyć 593 m. Różnica poziomów sięgnie 20 m.
- mniejszy tor kartingowych (długość 1,2 km)
- tor motocrossowy (2 km)
- prosta do wyścigów na 1/4 mili
- trasa offroadowa
- centrum badawcze i  szkolenia kierowców
- czteropiętrowy hotel w kształcie bursztynu z 214 pokojami

Pytanie, czy kompleks motoryzacyjny za 400 mln zł (sam tor główny to koszt 50 mln) na którym będzie można organizować wiele imprez (zawody żużlowe, off-road'owe, track day'e, wyścigi na 1/4 mili itd.) nie będzie za "drogi". Lepiej i tak budować stadiony (Narodowy to koszt 1,915 MLD(!!!) zł), na których nie ma czegoś takiego jak "Football day", a są koncerty, na których tracimy kolejne miliony, a stadion dalej na siebie nie zarabia.
PS: Z tego co słyszałem na TVN24, ministerstwo sportu nie ma zamiaru dokładać się do budowy toru.
    W skład kompleksu wchodzą:
    - zaprojektowany przez Hermanna Tilke główny tor wyścigowy o długości 4335 metrów składający się z 17 zakrętów (6 lewych i 11 prawych). Najdłuższa prosta ma liczyć 593 m. Różnica poziomów sięgnie 20 m.
    - mniejszy tor kartingowych (długość 1,2 km)
    - tor motocrossowy (2 km)
    - prosta do wyścigów na 1/4 mili
    - trasa offroadowa
    - centrum badawcze i szkolenia kierowców
    - czteropiętrowy hotel w kształcie bursztynu z 214 pokojami

    Pytanie, czy kompleks motoryzacyjny za 400 mln zł (sam tor główny to koszt 50 mln) na którym będzie można organizować wiele imprez (zawody żużlowe, off-road'owe, track day'e, wyścigi na 1/4 mili itd.) nie będzie za "drogi". Lepiej i tak budować stadiony (Narodowy to koszt 1,915 MLD(!!!) zł), na których nie ma czegoś takiego jak "Football day", a są koncerty, na których tracimy kolejne miliony, a stadion dalej na siebie nie zarabia.
    PS: Z tego co słyszałem na TVN24, ministerstwo sportu nie ma zamiaru dokładać się do budowy toru.
    20 maja 2014, 20:05 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Źródło:

    Zdjęcie bodajże pochodzi z oficjalnego projektu

    Rover 214 – Kolejne z serii jak wszyscy to i ja. Mój Roverek w wersji Silverstone na tle mazurskich pól
    Kolejne z serii jak wszyscy to i ja. Mój Roverek w wersji Silverstone na tle mazurskich pól
    28 stycznia 2014, 22:20 przez PrzyczajonyTygrysHaha (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Rover 214 – Też potrafi być piękny
    Też potrafi być piękny
    10 listopada 2012, 12:47 przez matio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Rover 214 –
    18 września 2012, 17:51 przez Seben (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lancia Delta Evolucjone – Cacuszko znalezione na otomoto, jak widać w barwach "Martini". Przy pojemności silnika 2.0 214 kucy.
    Cacuszko znalezione na otomoto, jak widać w barwach "Martini". Przy pojemności silnika 2.0 214 kucy.
    8 września 2012, 11:37 przez Statyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Otomoto.pl

    Ford Transit SuperVan I – Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy. 
Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy. 

Podwozie:
Zamiast standardowego podwozia Transita zmontowana została dedykowana rama z profili rurowych. Właściwa karoseria to zmodyfikowane oryginalne nadwozie Transita 18cwt, które było do ramy przykręcone w 6 punktach. Projekt ramy nigdy nie doczekał się wersji papierowej - zamiast tego wszystkie podstawowe podzespoły zostały ułożone na podłodze, obrysowane kredą i na tym wszystkim dopasowywana była rama metodą cięcia i spawania "na oko". 

Zawieszenie:
Zastosowano zupełnie inne niż fabryczne zawieszenie - całkowicie niezależne dla wszystkich 4 kół, z przodu zastosowane zostały podzespoły z Jaguara XJ6, z tyłu podzespoły z Cooper′a F1. Przekładnia kierownicza bez wspomagania pochodziła z Forda GT40. Hamulce to wyścigowe Can-Am, tarczowe na wszystkich czterech kołach. Felgi "Revolution" były specjalnie wykonane do tego zastosowania, miały średnicę obręczy 15 cali, taką samą również szerokość zarówno z przodu jak i z tyłu ! Opony pochodziły od Firestone′a. Aby zmieścić takiej wielkości ogumienie, niezbędne było znaczne przeprofilowanie i poszerzenie 
nadkoli w nadwoziu. Ze względu na ogólną improwizację przy konstruowaniu samochodu, późniejsze prowadzenie było dalekie od dobrego wyważenia. Przyczepność była świetna, ale przy niskich prędkościach samochód był bardzo podsterowny, natomiast przy ostrych zakrętach zwykle unosiło się przednie koło. 

Silnik:
Pod maską nie było nic - pusta przestrzeń, bo też nic co miałoby sens tam nie miało szans się zmieścić. Silnik został zamontowany z tyłu, za kabiną kierowcy, przed tylną osią. Do napędu użyto przygotowany w wersji rajdowej silnik 5.0 V8 z głowicami Gurney-Weslake, do przeniesienia napędu służyła 5-biegowa skrzynia ZF. Układ wydechowy był pozbawiony tłumików. Wszystko powyższe razem z dyferencjałem było wzięte prosto z Forda GT40. Żeby zmieścić silnik, trzeba było wyciąć odpowiedniej wielkości dziurę w podłodze, co trochę utrudniało wykorzystanie przestrzeni ładunkowej, ale to akurat było mało ważne w tym zastosowaniu. Silnik miał moc 435KM, co pozwoliło na uzyskanie następujących osiągów (przy narzuceniu w czasie prób limitu prędkości obrotowej silnika do 7.000 obr/min, osiągalne było 8.000 obr/min):

    0 - 1/4 mili: 14.9 sekundy, 87 mph (~ 140 km/h)
    0 - 60 mph (~ 96 km/h): 7.0 sekundy
    0 - 70 mph (~ 112 km/h): 9.7 sekundy
    0 - 100 mph (~ 160 km/h): 21.6 sekundy
    prędkość maksymalna: testy odbyły się na lotnisku Boreham, ale nie uzyskano ostatecznych wyników, z powodu takiego że przełożenia skrzyni pochodziły prosto z GT40 i nie były zbyt dobrze dostosowane do Supervan′a. W próbach uzyskiwano 68 mph (~109 km/h) na 1 biegu, 102 mph (~ 163 km/h) na 2 biegu, 134 mph (~214 km/h) na 3 biegu, próby zakończono na 150 mph (~ 240 km/h), ale to nie był kraniec możliwości.

Kto jest za ty że to rzeczywiście SuperVan niech da Lubię To! A kto za tym że to było Wy*ebany w kosmos dostawczak, ale kijowo skończył niech da Jest Moc. :D
    Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy.
    Ford Transit w zamyśle swoich projektantów nigdy nie był samochodem który nadawałby się do realnego ścigania się. To oczywiście nie przeszkadzało różnym entuzjastom, którzy głównie dla zabawy wyciskali z Transita wszystko co się dało. Od samego momentu wprowadzenia Transita na rynek, powstawały różne wersje "wyczynowe". Szczególnie jedna warta jest uwagi, ponieważ firmowana była przez samego Forda. Ponieważ na początku lat 70-tych w firmie Ford angażowano poważne środki w sport samochodowy, postanowiono zbudować również takiego Transita w celach pokazowych aby budować wizerunek firmy.

    Podwozie:
    Zamiast standardowego podwozia Transita zmontowana została dedykowana rama z profili rurowych. Właściwa karoseria to zmodyfikowane oryginalne nadwozie Transita 18cwt, które było do ramy przykręcone w 6 punktach. Projekt ramy nigdy nie doczekał się wersji papierowej - zamiast tego wszystkie podstawowe podzespoły zostały ułożone na podłodze, obrysowane kredą i na tym wszystkim dopasowywana była rama metodą cięcia i spawania "na oko".

    Zawieszenie:
    Zastosowano zupełnie inne niż fabryczne zawieszenie - całkowicie niezależne dla wszystkich 4 kół, z przodu zastosowane zostały podzespoły z Jaguara XJ6, z tyłu podzespoły z Cooper′a F1. Przekładnia kierownicza bez wspomagania pochodziła z Forda GT40. Hamulce to wyścigowe Can-Am, tarczowe na wszystkich czterech kołach. Felgi "Revolution" były specjalnie wykonane do tego zastosowania, miały średnicę obręczy 15 cali, taką samą również szerokość zarówno z przodu jak i z tyłu ! Opony pochodziły od Firestone′a. Aby zmieścić takiej wielkości ogumienie, niezbędne było znaczne przeprofilowanie i poszerzenie
    nadkoli w nadwoziu. Ze względu na ogólną improwizację przy konstruowaniu samochodu, późniejsze prowadzenie było dalekie od dobrego wyważenia. Przyczepność była świetna, ale przy niskich prędkościach samochód był bardzo podsterowny, natomiast przy ostrych zakrętach zwykle unosiło się przednie koło.

    Silnik:
    Pod maską nie było nic - pusta przestrzeń, bo też nic co miałoby sens tam nie miało szans się zmieścić. Silnik został zamontowany z tyłu, za kabiną kierowcy, przed tylną osią. Do napędu użyto przygotowany w wersji rajdowej silnik 5.0 V8 z głowicami Gurney-Weslake, do przeniesienia napędu służyła 5-biegowa skrzynia ZF. Układ wydechowy był pozbawiony tłumików. Wszystko powyższe razem z dyferencjałem było wzięte prosto z Forda GT40. Żeby zmieścić silnik, trzeba było wyciąć odpowiedniej wielkości dziurę w podłodze, co trochę utrudniało wykorzystanie przestrzeni ładunkowej, ale to akurat było mało ważne w tym zastosowaniu. Silnik miał moc 435KM, co pozwoliło na uzyskanie następujących osiągów (przy narzuceniu w czasie prób limitu prędkości obrotowej silnika do 7.000 obr/min, osiągalne było 8.000 obr/min):

    0 - 1/4 mili: 14.9 sekundy, 87 mph (~ 140 km/h)
    0 - 60 mph (~ 96 km/h): 7.0 sekundy
    0 - 70 mph (~ 112 km/h): 9.7 sekundy
    0 - 100 mph (~ 160 km/h): 21.6 sekundy
    prędkość maksymalna: testy odbyły się na lotnisku Boreham, ale nie uzyskano ostatecznych wyników, z powodu takiego że przełożenia skrzyni pochodziły prosto z GT40 i nie były zbyt dobrze dostosowane do Supervan′a. W próbach uzyskiwano 68 mph (~109 km/h) na 1 biegu, 102 mph (~ 163 km/h) na 2 biegu, 134 mph (~214 km/h) na 3 biegu, próby zakończono na 150 mph (~ 240 km/h), ale to nie był kraniec możliwości.

    Kto jest za ty że to rzeczywiście SuperVan niech da Lubię To! A kto za tym że to było Wy*ebany w kosmos dostawczak, ale kijowo skończył niech da Jest Moc. :D
    31 marca 2012, 16:03 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)