Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Ferrari – Muzeum w Modenie, silnik V12 4493cc, 510HM, maksymalna prędkość 242KPH. Sprzęt z 1953r
    Muzeum w Modenie, silnik V12 4493cc, 510HM, maksymalna prędkość 242KPH. Sprzęt z 1953r
    27 stycznia 2019, 19:19 przez ~ttt | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Ferrari – Z okazji artykułu Charakterka na Joe o Ferrari, dzielę się swoją fotką z muzeum w Modenie
    Z okazji artykułu Charakterka na Joe o Ferrari, dzielę się swoją fotką z muzeum w Modenie
    26 stycznia 2019, 19:16 przez ~ttt | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    22 stycznia 2019, 11:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wystawa pojazdów BMW M Power w BMW Muzeum
    14 stycznia 2019, 4:13 przez kamiliszaq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 listopada 2018, 19:19 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwa zestawy... – Odwiedziny Pomorskiego Okręgowego Muzeum PRL. Polecam miejsce, ciekawe 
Mój zestaw wakacyjny, i zestaw samoróbka Żukotir
    Odwiedziny Pomorskiego Okręgowego Muzeum PRL. Polecam miejsce, ciekawe
    Mój zestaw wakacyjny, i zestaw samoróbka Żukotir
    13 sierpnia 2018, 19:20 przez mlodzieniecfso (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Iskierka, czyli co nas ominęło... – SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

    Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    4 czerwca 2018, 23:48 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Muzeum Techniki i Komunikacji, Szczecin, 2018
    Czołgowa majówka miała miejsce 01.05.2018 w Muzeum Techniki Wojskowej "GRYF" (Dawna JW1068).
    1 maja 2018, 20:46 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: youtube.com
    Michelin PLR – Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    12 grudnia 2017, 17:06 przez ~RAFIK3001 | Do ulubionych | Skomentuj