Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Przy porządkach na dysku, znalazłem i posklejałem pare filmów sprzed 10ciu lat, kiedy to nawet kamerując, to wciąga na lata :p
    25 stycznia 2021, 17:06 przez lincoln_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje auto – Renault Megane III 1.5 dci 110km 2011r.
    Renault Megane III 1.5 dci 110km 2011r.
    Z serii puk puk kto tam? – 1.8 tsi 2011r 109tys przebiegu i taka niespodzianka.
    1.8 tsi 2011r 109tys przebiegu i taka niespodzianka.
    Pierwsza setka pykła – Ford Focus mk3 2011r.
    Ford Focus mk3 2011r.
    8 marca 2015, 16:56 przez kaamil04 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    prywatne

    Przyszedł czas na nowsze. BMW 320i m sport 2011r – Postanowiłem kupić coś nowszego i decyzja padła na to BMW.
    Postanowiłem kupić coś nowszego i decyzja padła na to BMW.
    7 lutego 2015, 23:35 przez Sti (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Suzuki Vitara – Samochód pełni rolę zabawki dla trochę większych chłopców.
Vitara w 2011r. przeszła gruntowny remont blacharki-zaprawki, reperaturki, nowy lakier na całym samochodzie. Jest to wersja ze składanym dachem, co jest fajna opcją na lato. Przy oponach o szerokości 255, może demonem prędkości nie jest, ale daje sobie radę. Pusty wydech, co daję dość fajny dźwięk jak na taki silniczek 1.6.
    Samochód pełni rolę zabawki dla trochę większych chłopców.
    Vitara w 2011r. przeszła gruntowny remont blacharki-zaprawki, reperaturki, nowy lakier na całym samochodzie. Jest to wersja ze składanym dachem, co jest fajna opcją na lato. Przy oponach o szerokości 255, może demonem prędkości nie jest, ale daje sobie radę. Pusty wydech, co daję dość fajny dźwięk jak na taki silniczek 1.6.
    29 maja 2014, 17:45 przez The_Mechanic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne.

    Mała rocznica – Seat Ibiza 6J 2011r.
    Seat Ibiza 6J 2011r.
    30 marca 2014, 23:48 przez mickie5510 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Z serii: "Jak wszyscy to i ja" – Toyota Hilux 3.0 D4-D 2011r. Póki co seria, ale w planach na przyszłość lift i inne oponki.
    Toyota Hilux 3.0 D4-D 2011r. Póki co seria, ale w planach na przyszłość lift i inne oponki.
    10 lutego 2014, 21:22 przez adrian2571 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pełny bak nic więcej do szczęścia nie potrzebne – może być coś lepszego? (Fiat Bravo 2011r) czarna bestia
    Może być coś lepszego? (Fiat Bravo 2011r) czarna bestia
    7 lutego 2014, 12:23 przez ~bziku | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Krótka historia "KANARKA" – Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
Zdjęcie 3: jak wyżej...
Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..." 

Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

    Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
    Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
    Zdjęcie 3: jak wyżej...
    Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
    Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

    Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..."

    Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    14 listopada 2013, 16:23 przez smile46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne