Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 89 takich materiałów
    Toyota 2000GT – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowano go jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. 2000GT napędzane jest benzynowym R6 o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki, silnik ten wytwarza moc 152 KM i moment obrotowy 175 Nm. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. 2000GT kosztował około 6800$,  znacznie więcej niż porównywane modele Jaguara czy Porsche. Samochód został wyprodukowany w ilości 351 egzemplarzy.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowano go jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. 2000GT napędzane jest benzynowym R6 o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki, silnik ten wytwarza moc 152 KM i moment obrotowy 175 Nm. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 8,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h. 2000GT kosztował około 6800$, znacznie więcej niż porównywane modele Jaguara czy Porsche. Samochód został wyprodukowany w ilości 351 egzemplarzy.
    Toyota Celica GT-Four ST205 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1970-2005, dostępny jako liftback i coupe, w niewielkiej liczbie egzemplarzy powstawała też wersja kabriolet. Sprzedaż pierwszej generacji rozpoczęła się na japońskim rynku pod koniec 1970 roku. Zaprojektowana została jako bardziej przystępna alternatywa dla droższej Toyoty 2000GT. Szósta generacja zadebiutowała w lutym 1994 roku. Celica GT-Four ST205 została wprowadzona na rynek japoński w lutym 1994 roku, a na rynek australijski, europejski i brytyjski w połowie tego samego roku. Wersja ta miała być mocniejszą Celicą. GT-Four napędzana jest dwulitrowym silnikiem 3S-GTE I4 turbo o mocy 242 KM dla modelu eksportowego i 255 KM dla modelu na rynek japoński. Ostateczna wersja GT-Four zawierała ulepszenia, takie jak całkowicie aluminiowa maska ​​silnika, aby zmniejszyć masę, czterokanałowy ABS i ulepszona turbosprężarka CT20B. Łącznie powstało 2500 egzemplarzy, aby spełnić wymagania homologacyjne FIA uczestnictwa w Grupie A Rajdowych Mistrzostw Świata.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1970-2005, dostępny jako liftback i coupe, w niewielkiej liczbie egzemplarzy powstawała też wersja kabriolet. Sprzedaż pierwszej generacji rozpoczęła się na japońskim rynku pod koniec 1970 roku. Zaprojektowana została jako bardziej przystępna alternatywa dla droższej Toyoty 2000GT. Szósta generacja zadebiutowała w lutym 1994 roku. Celica GT-Four ST205 została wprowadzona na rynek japoński w lutym 1994 roku, a na rynek australijski, europejski i brytyjski w połowie tego samego roku. Wersja ta miała być mocniejszą Celicą. GT-Four napędzana jest dwulitrowym silnikiem 3S-GTE I4 turbo o mocy 242 KM dla modelu eksportowego i 255 KM dla modelu na rynek japoński. Ostateczna wersja GT-Four zawierała ulepszenia, takie jak całkowicie aluminiowa maska ​​silnika, aby zmniejszyć masę, czterokanałowy ABS i ulepszona turbosprężarka CT20B. Łącznie powstało 2500 egzemplarzy, aby spełnić wymagania homologacyjne FIA uczestnictwa w Grupie A Rajdowych Mistrzostw Świata.
    Toyota GR Supra GT4 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. W 2010 roku Toyota wystąpiła o przedłużenie patentu na nazwę Supra i tym samym zobowiązała się do zastosowania tej nazwy na jednym ze swoich produktów w ciągu 3 lat. Podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show w 2014 roku zaprezentowana została koncepcyjna wersja nowej generacji Supry w postaci Toyoty FT-01[26]. Samochód jest wizją modernistycznego samochodu sportowego, a swoje linie czerpie z klasycznych modeli japońskiego producenta w tym 2000GT, MR-2 oraz Supry. Miesiąc po premierze, Toyota wystąpiła do amerykańskiego urzędu patentowego o kolejne przedłużenie nazwy Supra. W 2016 roku podobny wniosek został złożony w europejskim urzędzie patentowym. W 2018 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentowała pojazd Toyota GR Supra Racing Concept. Samochód w torowej specyfikacji jest bezpośrednio zapowiedzią drogowej wersji nowej Supry. Pierwszy publiczny pokaz nowej generacji odbył się 12 lipca 2018 roku podczas Goodwood Festival of Speed. Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit. W 2019 roku na Goodwood Festival of Speed Toyota potwierdziła utworzenie wersji wyścigowej samochodu – GT4. Podobnie jak auto drogowe, skierowana do zespołów prywatnych Toyota Supra GT4 ma sześciocylindrowy silnik o pojemności 3 l z turbosprężarką twin-scroll oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik wytwarza moc maksymalną 430 KM i moment obrotowy 650 Nm.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. W 2010 roku Toyota wystąpiła o przedłużenie patentu na nazwę Supra i tym samym zobowiązała się do zastosowania tej nazwy na jednym ze swoich produktów w ciągu 3 lat. Podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show w 2014 roku zaprezentowana została koncepcyjna wersja nowej generacji Supry w postaci Toyoty FT-01[26]. Samochód jest wizją modernistycznego samochodu sportowego, a swoje linie czerpie z klasycznych modeli japońskiego producenta w tym 2000GT, MR-2 oraz Supry. Miesiąc po premierze, Toyota wystąpiła do amerykańskiego urzędu patentowego o kolejne przedłużenie nazwy Supra. W 2016 roku podobny wniosek został złożony w europejskim urzędzie patentowym. W 2018 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentowała pojazd Toyota GR Supra Racing Concept. Samochód w torowej specyfikacji jest bezpośrednio zapowiedzią drogowej wersji nowej Supry. Pierwszy publiczny pokaz nowej generacji odbył się 12 lipca 2018 roku podczas Goodwood Festival of Speed. Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit. W 2019 roku na Goodwood Festival of Speed Toyota potwierdziła utworzenie wersji wyścigowej samochodu – GT4. Podobnie jak auto drogowe, skierowana do zespołów prywatnych Toyota Supra GT4 ma sześciocylindrowy silnik o pojemności 3 l z turbosprężarką twin-scroll oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik wytwarza moc maksymalną 430 KM i moment obrotowy 650 Nm.
    21 kwietnia 2022, 21:03 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Samochód zaprezentowano jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. Do napędu użyto benzynowego sześciocylindrowego silnika o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki. Silnik wytwarzał moc 152 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 220 km/h i przyspieszenie 0-100 w 8,4 sekund. Powstało 351 egzemplarzy 2000GT.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Samochód zaprezentowano jesienią 1965 roku podczas salonu samochodowego w Tokio. Do napędu użyto benzynowego sześciocylindrowego silnika o pojemności 2 l zasilanego przez trzy gaźniki. Silnik wytwarzał moc 152 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 220 km/h i przyspieszenie 0-100 w 8,4 sekund. Powstało 351 egzemplarzy 2000GT.
    3 kwietnia 2022, 19:12 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT –
    10 października 2021, 18:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj