Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 78 takich materiałów
    Mała rakieta - BMW 1M '10 – Myślałem że nigdy go nie wypatrzę. Widziałem już kilka 135i coupe, ale ani jednego z TYCH potworków.

340 KM z 3-litrowego silnika w aucie o rozmiarze buta! Trzycyfrowe prędkości widzimy już po upływie 4,5 sekundy.

I weź tu nie polub małych aut w tym typie ;)
    Myślałem że nigdy go nie wypatrzę. Widziałem już kilka 135i coupe, ale ani jednego z TYCH potworków.

    340 KM z 3-litrowego silnika w aucie o rozmiarze buta! Trzycyfrowe prędkości widzimy już po upływie 4,5 sekundy.

    I weź tu nie polub małych aut w tym typie ;)
    23 sierpnia 2012, 20:13 przez Metal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    German Power – 2x BMW 1M, 2x M3 E92, M3 E90 CRT
    2x BMW 1M, 2x M3 E92, M3 E90 CRT
    4 sierpnia 2012, 21:02 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 1M Coupe – zielony mat
    Zielony mat
    6 czerwca 2012, 20:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 1M taki mały a dorównuje swojemu większemu bratu – Pod maskę samochodu trafił 3-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Motor ten osiąga moc 335 KM przy 5900 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy - 450 Nm dostępny jest od 1500 do 4500 obr./min. Dodatkowo funkcja overboost pozwala na jego chwilowy wzrost o 50 Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na koła z 19-calowymi felgami i oponami w rozmiarze 245/35 z przodu oraz 285/35 z tyłu, dzięki którym auto zachowuje doskonałą przyczepność, rozpędzając się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, a także podczas sprintu na jedną czwartą mili, który zajmuje mu 13,2 s. Prędkość maksymalna BMW 1 M Coupe została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
W BMW 1 M Coupe zamontowano wentylowane, nawiercane 360-milimetrowe tarcze z przodu oraz 350-milimetrowe z tyłu. Auto ma zamontowany system Selvotronic, dostosowujący siłę wspomagania do prędkości samochodu.
    Pod maskę samochodu trafił 3-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Motor ten osiąga moc 335 KM przy 5900 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy - 450 Nm dostępny jest od 1500 do 4500 obr./min. Dodatkowo funkcja overboost pozwala na jego chwilowy wzrost o 50 Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na koła z 19-calowymi felgami i oponami w rozmiarze 245/35 z przodu oraz 285/35 z tyłu, dzięki którym auto zachowuje doskonałą przyczepność, rozpędzając się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, a także podczas sprintu na jedną czwartą mili, który zajmuje mu 13,2 s. Prędkość maksymalna BMW 1 M Coupe została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
    W BMW 1 M Coupe zamontowano wentylowane, nawiercane 360-milimetrowe tarcze z przodu oraz 350-milimetrowe z tyłu. Auto ma zamontowany system Selvotronic, dostosowujący siłę wspomagania do prędkości samochodu.
    27 kwietnia 2012, 22:21 przez pindzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW M1 – To jest prawdziwe M1. Jedyne i niepowtarzane. Nowoczesny kompakt serii 1 nazywa się dlatego BMW 1M. Bardzo proszę o nie mylenie tych dwóch samochodów!
    To jest prawdziwe M1. Jedyne i niepowtarzane. Nowoczesny kompakt serii 1 nazywa się dlatego BMW 1M. Bardzo proszę o nie mylenie tych dwóch samochodów!
    29 marca 2012, 17:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Małe, ale zuchwałe...
    18 marca 2012, 19:39 przez budyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    11 grudnia 2011, 17:14 przez ttrrool (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 1M, Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca, Porsche GT3 RS, Chevrolet Corvette Z06, Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R, Audi R8 GT, Mercedes SLS AMG, Lexus LFA, Porsche Cayman R i Lotus Evora S.
    13 września 2011, 12:18 przez drabin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj