Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Pełny przebieg, Audi 80 Coupe – Oryginalny przebieg mojego Audi 80 Coupe z 1994r 2.6 v6
    Oryginalny przebieg mojego Audi 80 Coupe z 1994r 2.6 v6
    10 listopada 2015, 9:59 przez strongstr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Fajne cyferki – Dzisiaj się pokazało.
    Dzisiaj się pokazało.
    19 maja 2015, 16:39 przez ~Trask | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS2 Avant 2.2 Turbo – Audi RS2 Avant 2.2 Turbo (450 KM) 1994r
    Audi RS2 Avant 2.2 Turbo (450 KM) 1994r
    16 grudnia 2014, 20:04 przez mrCinekS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Toyota Celica VI – Mam do zaprezentowania moją Celice VI 1.8 116KM z 1994r.
W tle Nissan Primera P11 GT znajomego.
    Mam do zaprezentowania moją Celice VI 1.8 116KM z 1994r.
    W tle Nissan Primera P11 GT znajomego.
    15 września 2014, 21:35 przez Kondziu07 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Maluszek 1994r – Maluszek od pierwszego właściciela zdjęcie zrobione x lat temu
    Maluszek od pierwszego właściciela zdjęcie zrobione x lat temu
    12 maja 2014, 0:25 przez marus1994_1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mój GOLF MK3 GT TDI 90KM 1994r – mam sentyment do niego
    Mam sentyment do niego
    18 kwietnia 2014, 11:56 przez kacperlca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moja Bertone Cabrio – Moja Astra F Bertone Cabrio
Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    Moja Astra F Bertone Cabrio
    Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    16 marca 2014, 10:27 przez ~Solejuk | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e36 – Moje pierwsze auto BMW e36 1994r
    Moje pierwsze auto BMW e36 1994r
    5 stycznia 2014, 18:26 przez djetka228 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Volvo 850 Estate – Tym oto autem, Rickard Rydell, sprzedawca kwiatów spod Sztokholmu, ścigał się w Brytyjskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 1994r. Auto budziło sensację z powodu nadwozia kombi, którego raczej nie spotykało się na żadnych wyścigach (wszystkie auta tej serii wyścigów były zbudowane w oparciu o produkowane seryjnie, przeważały więc sedany). Niedługo potem zmieniono regulamin wykluczający kombiaki z zawodów i Rydell przesiadł się do sedana serii 850, którym ścigał się do roku 1997. Po mistrzostwo British Touring Car Championship sięgnął dopiero w roku 1998, już na nowym wozie, Volvo S40 i było to największe i jedyne takie osiągnięcie tego kierowcy w tym cyklu zawodów. Swoją drogą, to musiało ciekawie wyglądać, mknąca po torze wyścigówka kombi.
850 Estate posiadał 2-litrowy, 5-cio cylindrowy silnik o 4 zaworach na cylinder i mocy 280 KM/8500 obr/min., napęd jak w aucie seryjnym, na przednie koła.
    Tym oto autem, Rickard Rydell, sprzedawca kwiatów spod Sztokholmu, ścigał się w Brytyjskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 1994r. Auto budziło sensację z powodu nadwozia kombi, którego raczej nie spotykało się na żadnych wyścigach (wszystkie auta tej serii wyścigów były zbudowane w oparciu o produkowane seryjnie, przeważały więc sedany). Niedługo potem zmieniono regulamin wykluczający kombiaki z zawodów i Rydell przesiadł się do sedana serii 850, którym ścigał się do roku 1997. Po mistrzostwo British Touring Car Championship sięgnął dopiero w roku 1998, już na nowym wozie, Volvo S40 i było to największe i jedyne takie osiągnięcie tego kierowcy w tym cyklu zawodów. Swoją drogą, to musiało ciekawie wyglądać, mknąca po torze wyścigówka kombi.
    850 Estate posiadał 2-litrowy, 5-cio cylindrowy silnik o 4 zaworach na cylinder i mocy 280 KM/8500 obr/min., napęd jak w aucie seryjnym, na przednie koła.
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne