Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Moja Gablota – Moja Honda Civic z 1993r. 
Mały swap - silnik 1jz z toyoty supry mk3 + nowe sportowe fotele
samochód kupiłem bez silnika i przednich siedzeń
dalsze plany to instalacja turbo intercoolera i instalacji nitro i lpg bo za duzo pali te 3.0 l i 225KM ^^
    Moja Honda Civic z 1993r.
    Mały swap - silnik 1jz z toyoty supry mk3 + nowe sportowe fotele
    samochód kupiłem bez silnika i przednich siedzeń
    dalsze plany to instalacja turbo intercoolera i instalacji nitro i lpg bo za duzo pali te 3.0 l i 225KM ^^
    21 czerwca 2012, 19:45 przez ShowTime91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    No to i mój – Lexus LS400 (ucf10)
4.0i V8 32V
1993r.
    Lexus LS400 (ucf10)
    4.0i V8 32V
    1993r.
    20 czerwca 2012, 18:57 przez Bruce (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Cytrynka – Citroen ZX 1.6i 1993r
    Citroen ZX 1.6i 1993r
    10 kwietnia 2012, 21:18 przez ~slawek42 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    A mogło być tak pięknie 2... – W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
    Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    1 kwietnia 2012, 16:17 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSR 125 - KONKURS – Honda nsr 125 JC22 model produkowany od 1993r do 2002r. Silnik tego motocykla osiąga ok.28KM co pozwala na zadowalająca prędkość maksymalna ok.140-160km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w około 6.5s.
    Honda nsr 125 JC22 model produkowany od 1993r do 2002r. Silnik tego motocykla osiąga ok.28KM co pozwala na zadowalająca prędkość maksymalna ok.140-160km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w około 6.5s.
    2 kwietnia 2012, 12:46 przez 999kamil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj