Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Golf 3 VR6 Syncro – Golf 3 VR6 Syncro (4x4) 2.9 ABV, 190KM, gwint. Szkoda, że Volkswagen się zmienił i nie produkuje takich samochodów co kiedyś. A szkoda że takich coraz mniej na drogach.
    Golf 3 VR6 Syncro (4x4) 2.9 ABV, 190KM, gwint. Szkoda, że Volkswagen się zmienił i nie produkuje takich samochodów co kiedyś. A szkoda że takich coraz mniej na drogach.
    5 grudnia 2012, 15:56 przez ~Gaju | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Ibiza 6K1 Stickerbomb -  Swap 2.8 VR6 – Mój totalnie niepozorny potwór.
Trzymająca serie Ibiza 6K1 (98r), przeswapowana na 2.8 VR6 z Golfa 3.

Delikatnie ozdobiona naklejkami stickerbomb, oraz folią carbon.

Prawie 190km, przypadających na 900kg masy pojazdu :)
    Mój totalnie niepozorny potwór.
    Trzymająca serie Ibiza 6K1 (98r), przeswapowana na 2.8 VR6 z Golfa 3.

    Delikatnie ozdobiona naklejkami stickerbomb, oraz folią carbon.

    Prawie 190km, przypadających na 900kg masy pojazdu :)
    31 października 2012, 7:40 przez ~KarasTRS | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    Czy coś więcej potrzeba? – VW Corrado VR6 2.9L 190KM
    VW Corrado VR6 2.9L 190KM
    29 sierpnia 2012, 17:12 przez cargo19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Coupe – Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

Silniki:

1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

    16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

    W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

    W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

    W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

    Silniki:

    1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
    2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
    2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
    2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
    2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
    2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    8 lipca 2012, 11:29 przez mototom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Honda – Kosztowała mnie ta przeróbka trochę czasu i pieniędzy, ale  było warto. Wstawione turbo. Silnik 1.5 190KM prędkości nie znam maksymalnej, ale 210KM/h jechałem i jestem pewny, że pójdzie więcej. Komu się podoba niech da moc i skomentuje.

Od Motokillera - ten materiał zostaje ku przestrodze - nigdy sobie nie przywłaszczaj cudzego, jako swoje. Nasi użytkownicy wytropią oszustwo, a Ty będziesz miał masę wstydu...
    Kosztowała mnie ta przeróbka trochę czasu i pieniędzy, ale było warto. Wstawione turbo. Silnik 1.5 190KM prędkości nie znam maksymalnej, ale 210KM/h jechałem i jestem pewny, że pójdzie więcej. Komu się podoba niech da moc i skomentuje.

    Od Motokillera - ten materiał zostaje ku przestrodze - nigdy sobie nie przywłaszczaj cudzego, jako swoje. Nasi użytkownicy wytropią oszustwo, a Ty będziesz miał masę wstydu...
    30 marca 2012, 19:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (18)