Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Polski Fiat 125p Akropolis – Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    Rimac one – Moc: 1088 KM
     Moment obrotowy: 1600 Nm od 0 do 6500 obrotów na minutę
     Przyspieszenie: 0-100 km / h (0-62 mph) 2,8 sekundy
     Zasięg: do 600 km (realistyczny zasięg - 500 km),
     Hamowanie odległość: 31,5 (100-0 km / h)
     Boczne G-Force: 1,4 g
     Wydajność: 140-550 Wh / km
     22 kW ładowania na pokładzie
     DC-Combo szybkie ładowanie (do 120 kW)
     Stosunek masy do mocy: 1,79 kg / KM
     Rozkład masy: 42% przód, 58% z tyłu
    Moc: 1088 KM
    Moment obrotowy: 1600 Nm od 0 do 6500 obrotów na minutę
    Przyspieszenie: 0-100 km / h (0-62 mph) 2,8 sekundy
    Zasięg: do 600 km (realistyczny zasięg - 500 km),
    Hamowanie odległość: 31,5 (100-0 km / h)
    Boczne G-Force: 1,4 g
    Wydajność: 140-550 Wh / km
    22 kW ładowania na pokładzie
    DC-Combo szybkie ładowanie (do 120 kW)
    Stosunek masy do mocy: 1,79 kg / KM
    Rozkład masy: 42% przód, 58% z tyłu
    Giulietta 1600 Spider –
    13 grudnia 2014, 16:27 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Porsche + Chrom = VW 1600 – Zakończenie sezonu Youngtimer Warsaw (25.10.2014)
    Zakończenie sezonu Youngtimer Warsaw (25.10.2014)
    4 listopada 2014, 17:46 przez malyfiat126 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VW 1600 TL – Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa.
    Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa.
    27 października 2014, 12:35 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Stolik FSO 1600 – Stolik FSO 1600 własnej roboty.
    Stolik FSO 1600 własnej roboty.
    27 października 2014, 21:11 przez ~howard512 | Do ulubionych | Skomentuj
    BWM 1600 – Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela.  1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h
    Napotkane we Wrocławiu. Pozdrowienia dla Właściciela. 1,6L, 86KM, V MAX 161 km/h
    21 października 2014, 15:38 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne