Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Gwiazdy kina cz.3 – W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

    Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

    Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

    TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
    Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

    Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    13 czerwca 2014, 11:56 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mitsubishi Galant E33A AMG – Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant. 

Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant.

    Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

    Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

    AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

    Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    12 czerwca 2014, 11:52 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 145 – Bardzo mało jest Alf na tej stronie a przecież to piękne samochody. Niedawno kupiłem Alfę Romeo 145 z silnikiem 1.4 TS 16v. Jest to mój pierwszy samochód i mam nadzieję, że będę z niego zadowolony. W planach obniżenie tylnego zawieszenia, jakieś ładne 15 lub 16 calowe alufelgi i pomalowanie zderzaków. Przód został obniżony i utwardzony. Jeżeli się spodoba dodam więcej zdjęć.
    Bardzo mało jest Alf na tej stronie a przecież to piękne samochody. Niedawno kupiłem Alfę Romeo 145 z silnikiem 1.4 TS 16v. Jest to mój pierwszy samochód i mam nadzieję, że będę z niego zadowolony. W planach obniżenie tylnego zawieszenia, jakieś ładne 15 lub 16 calowe alufelgi i pomalowanie zderzaków. Przód został obniżony i utwardzony. Jeżeli się spodoba dodam więcej zdjęć.
    1 czerwca 2014, 13:39 przez OzimekCBR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Takie tam 2.0 w maździe 626 GD ;) – FE3 silnik 2.0i turbo 148KM podobny osiągami Silnik F2 2.2i turbo 145 KM silniki z wielkim potencjałem i piękną mocą , Silnik F2 montowany był także w fordach probe 2.2 GT dodam że to nie jest w żaden sposób fordowski silnik . Szkoda że ich jest tak mało niestety, ja posiadam 626 GD 2.2i ....
    FE3 silnik 2.0i turbo 148KM podobny osiągami Silnik F2 2.2i turbo 145 KM silniki z wielkim potencjałem i piękną mocą , Silnik F2 montowany był także w fordach probe 2.2 GT dodam że to nie jest w żaden sposób fordowski silnik . Szkoda że ich jest tak mało niestety, ja posiadam 626 GD 2.2i ....
    13 marca 2014, 22:09 przez MrAdrianeoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    Samochody kiedyś - Audi Imperator (1929) – Rozpoczynam nową serię, w której to będę przedstawiał stare samochody i trochę informacji o nich, mam nadzieję, że się spodoba. Na pierwszy strzał moja ulubiona marka - Audi.
Audi Imperator:
8-cylindrowy silnik, 
moc - 100 KM 
prędkość maks. - 120 km/h
spalanie - 25l/100km
Wyprodukowano 145 sztuk.
    Rozpoczynam nową serię, w której to będę przedstawiał stare samochody i trochę informacji o nich, mam nadzieję, że się spodoba. Na pierwszy strzał moja ulubiona marka - Audi.
    Audi Imperator:
    8-cylindrowy silnik,
    moc - 100 KM
    prędkość maks. - 120 km/h
    spalanie - 25l/100km
    Wyprodukowano 145 sztuk.
    22 stycznia 2014, 19:03 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    google

    MOJE AUDI A6 – 1.9 TDI - 145 KM + Chip
Jest już czym przycisnąć!!!
    1.9 TDI - 145 KM + Chip
    Jest już czym przycisnąć!!!
    30 grudnia 2013, 17:30 przez MietekW124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    A ty już umyłeś swój samochód przed jutrzejszym świętem? – Moja mazda 3 1.6 diesel fabryczne 105 koni przerobione na 145 daje radę
    Moja mazda 3 1.6 diesel fabryczne 105 koni przerobione na 145 daje radę
    31 października 2013, 16:20 przez Orzech125p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    FIAT 8V ("Otto Vu") by Zagato – Silnik: 1996 ccm V8 OHV 16V 
Moc: 117 KM przy 6000 obr./min.
Moment obr.: 145 Nm przy 4600 obr./min.

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy, to tylko 114 sztuk w różnych wersjach nadwozia.
 Prezentowany na zdjęciu został zaprojektowany przez studio projektowe Zagato.
    Silnik: 1996 ccm V8 OHV 16V
    Moc: 117 KM przy 6000 obr./min.
    Moment obr.: 145 Nm przy 4600 obr./min.

    Ilość wyprodukowanych egzemplarzy, to tylko 114 sztuk w różnych wersjach nadwozia.
    Prezentowany na zdjęciu został zaprojektowany przez studio projektowe Zagato.
    23 października 2013, 14:40 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    Honda 145 – Aaaa kto by chiał??
    Aaaa kto by chiał??
    23 maja 2013, 16:16 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj