Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Ducati Diavel -Diabeł z Bolonii – Parę liczb:
pojemność: 1198.4 cm3
moc maksymalna:	162 KM przy 9000 obr/min
maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 8000 obr/min
pojemność baku	17 l
masa "na sucho"	210 kg
Przyspieszenie do 100km/h: 2,9s
    Parę liczb:
    pojemność: 1198.4 cm3
    moc maksymalna: 162 KM przy 9000 obr/min
    maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 8000 obr/min
    pojemność baku 17 l
    masa "na sucho" 210 kg
    Przyspieszenie do 100km/h: 2,9s
    15 września 2013, 8:15 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 127 – z przyczepą kempingową
    Z przyczepą kempingową
    19 sierpnia 2013, 15:15 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    FSO Polonez Cabrio – Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

    W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

    Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

    Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    9 sierpnia 2013, 14:41 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowy nabytek ;) klasyk – nabyłem dzis nowe autko, toyote camry 1991r 2.0 automat 127 KM wersja Amerykanska.  prosze o opinie motomaniaków.
    Nabyłem dzis nowe autko, toyote camry 1991r 2.0 automat 127 KM wersja Amerykanska. prosze o opinie motomaniaków.
    30 lipca 2013, 21:47 przez pettrooo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    FIAT 127P – To już drugi taki Fiat którego spotkałem w Mielcu

tu link do pierwszego:  http://motokiller.pl/74101/FIAT-127
    To już drugi taki Fiat którego spotkałem w Mielcu

    tu link do pierwszego: http://motokiller.pl/74101/FIAT-127
    8 lipca 2013, 21:12 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Fiat 127 – Dużo ludzi nie wie nawet o jego istnieniu!
    Dużo ludzi nie wie nawet o jego istnieniu!
    16 czerwca 2013, 22:05 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 127 – Bardzo i to bardzo rzadki.
Do tego zdjęcia zastrzegam sobie prawa autorskie.
    Bardzo i to bardzo rzadki.
    Do tego zdjęcia zastrzegam sobie prawa autorskie.
    18 czerwca 2013, 7:06 przez Danio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    FIAT/SEAT 133 – Praktycznie nieznany w Polsce model Fiata/Seata, wyglądający jak 126 z lekką nutą 127 i 128. Wrzucam jako ciekawostkę, sam wolę 126'kę
____________________________

FIAT/SEAT 133 był kompilacją stylistyczną modeli 126, 127 i 128. Technologia wytłaczania blach (kształtki, wytłoczki, przetłoczenia itd) była wspólna z modelem 127. 133 powstał jako odpowiedź na model 126. Hiszpanie bowiem odrzucili propozycję licencyjnej produkcji tego modelu. 126 nie spełniało ówczesnych wymogów hiszpańskich kierowców. SEAT wciąż produkował model 600 oraz 850. W salonach można było kupić importowane Fiaty 500 jednak nie sprzedawały się tam dość dobrze. Decyzja ta wynikła również z tego, że SEAT nigdy nie produkował modelu 500. 126 jakkolwiek nieco większe w istocie było Fiatem 500 w nieco innej "skórce". Projekt modelu 126 jednak bardzo podobał się inżynierom SEAT-a. Podobał się również potencjalnym nabywcom. Zapadła zatem decyzja o stworzeniu własnego konceptu o stylistyce 126 jednak sporo większego (wymiary prawie jak 127). Gotowa była płyta podłogowa Fiat/SEAT 850. Sporo nowocześniejsza i lepsza od platformy 500/126 choć podobna konstrukcyjnie. Zaprojektowano zatem nowe nadwozie. Inżynierom Fiata tak się spodobał ten model, że sprzedawano to auto pod marką Fiat np. w Niemczech i Belgii. Jako Fiat 133 był też produkowany w Argentynie do 1985 roku. Tam też powstała usportowiona wersja IAVA. Miała silnik o pojemności 903 cm³ i mocy maksymalnej 50 KM, czterobiegową skrzynię biegów oraz obniżone zawieszenie i tarczowe hamulce przednie z modelu Fiat 850 Spider. Prędkość maksymalna wynosiła około 133 km/h. Fiat/SEAT 133 produkowany był również w egipskich zakładach El Nasr do 1994 roku.
    Praktycznie nieznany w Polsce model Fiata/Seata, wyglądający jak 126 z lekką nutą 127 i 128. Wrzucam jako ciekawostkę, sam wolę 126'kę
    ____________________________

    FIAT/SEAT 133 był kompilacją stylistyczną modeli 126, 127 i 128. Technologia wytłaczania blach (kształtki, wytłoczki, przetłoczenia itd) była wspólna z modelem 127. 133 powstał jako odpowiedź na model 126. Hiszpanie bowiem odrzucili propozycję licencyjnej produkcji tego modelu. 126 nie spełniało ówczesnych wymogów hiszpańskich kierowców. SEAT wciąż produkował model 600 oraz 850. W salonach można było kupić importowane Fiaty 500 jednak nie sprzedawały się tam dość dobrze. Decyzja ta wynikła również z tego, że SEAT nigdy nie produkował modelu 500. 126 jakkolwiek nieco większe w istocie było Fiatem 500 w nieco innej "skórce". Projekt modelu 126 jednak bardzo podobał się inżynierom SEAT-a. Podobał się również potencjalnym nabywcom. Zapadła zatem decyzja o stworzeniu własnego konceptu o stylistyce 126 jednak sporo większego (wymiary prawie jak 127). Gotowa była płyta podłogowa Fiat/SEAT 850. Sporo nowocześniejsza i lepsza od platformy 500/126 choć podobna konstrukcyjnie. Zaprojektowano zatem nowe nadwozie. Inżynierom Fiata tak się spodobał ten model, że sprzedawano to auto pod marką Fiat np. w Niemczech i Belgii. Jako Fiat 133 był też produkowany w Argentynie do 1985 roku. Tam też powstała usportowiona wersja IAVA. Miała silnik o pojemności 903 cm³ i mocy maksymalnej 50 KM, czterobiegową skrzynię biegów oraz obniżone zawieszenie i tarczowe hamulce przednie z modelu Fiat 850 Spider. Prędkość maksymalna wynosiła około 133 km/h. Fiat/SEAT 133 produkowany był również w egipskich zakładach El Nasr do 1994 roku.
    13 czerwca 2013, 16:53 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 127 po remoncie –
    12 czerwca 2013, 9:02 przez nowysacz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A co sądzicie o nowym Fiacie 127? – Co sądzicie o nowym następcy Fiata 127?? Jak dla mnie to całkiem spoko.
    Co sądzicie o nowym następcy Fiata 127?? Jak dla mnie to całkiem spoko.
    24 maja 2013, 20:47 przez Prezes065 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)