Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Fiat 127 – Fiat 127 by Klem
    Fiat 127 by Klem
    Co widzą oczy "słoika" – Opuszczony Fiat 127. Szkoda, że takie klasyki tak kończą, moim zdaniem ten egzemplarz jest jeszcze do odratowania.
    Opuszczony Fiat 127. Szkoda, że takie klasyki tak kończą, moim zdaniem ten egzemplarz jest jeszcze do odratowania.
    6 października 2014, 17:50 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Corvette C7 Z06 0-100 poniżej 3s! – Tak! Już są potwierdzone numerki dla Corvetty C7 Z06 (2015)!

Nowy wynalazek z stajni Chevroleta posiadający doładowany silnik LT4 6,2L, 650HP 880Nm rozpędzi się do setki w 2,95s, a odległość 1/4 mili przejedzie w czasie 10,95s kończąc z prędkością 127 MPH (203,2 KM/H)!
    Tak! Już są potwierdzone numerki dla Corvetty C7 Z06 (2015)!

    Nowy wynalazek z stajni Chevroleta posiadający doładowany silnik LT4 6,2L, 650HP 880Nm rozpędzi się do setki w 2,95s, a odległość 1/4 mili przejedzie w czasie 10,95s kończąc z prędkością 127 MPH (203,2 KM/H)!
    Mój pierwszy samochód – Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    14 sierpnia 2014, 14:54 przez karix1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 127 –
    10 czerwca 2014, 13:07 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
Silniki
SOHC (D14A1: 91 KM),
DOHC 16V:
D16Z5: 126 KM,
D16A8: 127 KM,
D16A9: 132 KM,
DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

    Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
    Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Silniki
    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    4 czerwca 2014, 13:24 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj