Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Przegląd tygodnia 2 – NSU 1200
    NSU 1200
    14 marca 2014, 10:29 przez roni7664 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    WŁASNE

    Auto Union Munga – 0,9l 
23KM
1200 KG
czyli powojenna motoryzacja
    0,9l
    23KM
    1200 KG
    czyli powojenna motoryzacja
    5 marca 2014, 13:38 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Laraki Epitome – Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

więcej w źródle
    Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

    Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

    więcej w źródle
    Czy tak może wyglądać następca Bugatti Veyrona? – Concept Bugatti Type 60


Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.
 
Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.
 
W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.
 
Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!
 
Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.
 
Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    Concept Bugatti Type 60


    Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.

    Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.

    W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.

    Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!

    Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.

    Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    10 lutego 2014, 17:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    Gran Turismo Red Bull X2014 Fan Car to najlepsze spośród aut z serii X2014. Napędza je 3-litrowy silnik V6 turbo o mocy 1200 KM.

    Samochód można poprowadzić biorąc udział w wyzwaniu X Sebastiana Vettela.
    29 stycznia 2014, 13:56 przez ~WalterRohrl | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun Sunny 1200 – Mój pierwszy rysunek w 2014 roku!
Długo zbierałem się do jego wykonania, lecz dopiero motywacja ze strony dziewczyny mnie do tego przekonała. 

Jestem z niego mega zadowolony i mam nadzieję że reszta roku również taka będzie!

Zapraszam na fanpage:
    Mój pierwszy rysunek w 2014 roku!
    Długo zbierałem się do jego wykonania, lecz dopiero motywacja ze strony dziewczyny mnie do tego przekonała.

    Jestem z niego mega zadowolony i mam nadzieję że reszta roku również taka będzie!

    Zapraszam na fanpage:
    13 stycznia 2014, 18:24 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.facebook.com/ManiekDrawingStudio

    SSC-Shelby SuperCars a co to? – a To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    A To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
    Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
    W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
    Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    12 stycznia 2014, 16:02 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje (nie)zwykłe Mk2 – Miłość do VW narodziła się od tak, bez przyczyny. Znalazłem go na tablicy gdy miałem jeszcze Corsę i od razu pomyślałem "chcę go mieć!"
Pożyczyłem pieniądze od babci swojej dziewczyny no i w drogę! Podczas podróży wiedziałem, że go kupię. Jechałem późno wieczorem bo następnego dnia rano miał być już klient...  Zabrałem ze sobą swojego dobrego kolegę, gdyż jeszcze nie byłem "w temacie". Jego tata ma warsztat także wiadomo o co chodzi - Dzięki Łukasz! 
Aktualnie mam Polo 86c2f GT 1.3 NZ, plan jest na nią. Także życzcie mi powodzenia!
Wiem, że i tak ją sprzedam bo chcę Białe Mk2 ale to w przyszłości.

Golf kupiony za skromne 1200 zł, serce i czas który został włożony w jego modyfikacje - bezcenne

Auto, które właściwie nie jest już moje... Ale i tak będę je zawszę miło wspominał!
    Miłość do VW narodziła się od tak, bez przyczyny. Znalazłem go na tablicy gdy miałem jeszcze Corsę i od razu pomyślałem "chcę go mieć!"
    Pożyczyłem pieniądze od babci swojej dziewczyny no i w drogę! Podczas podróży wiedziałem, że go kupię. Jechałem późno wieczorem bo następnego dnia rano miał być już klient... Zabrałem ze sobą swojego dobrego kolegę, gdyż jeszcze nie byłem "w temacie". Jego tata ma warsztat także wiadomo o co chodzi - Dzięki Łukasz!
    Aktualnie mam Polo 86c2f GT 1.3 NZ, plan jest na nią. Także życzcie mi powodzenia!
    Wiem, że i tak ją sprzedam bo chcę Białe Mk2 ale to w przyszłości.

    Golf kupiony za skromne 1200 zł, serce i czas który został włożony w jego modyfikacje - bezcenne

    Auto, które właściwie nie jest już moje... Ale i tak będę je zawszę miło wspominał!
    9 stycznia 2014, 21:44 przez ~LewalSPO | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    Datsun 1200 – ogień
    Ogień
    25 grudnia 2013, 14:19 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj