Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 223 takie materiały
    TOYOTA COROLLA – Moja Toyota  99r, 110 KM, po wiosennym myciu i polerowaniu
    Moja Toyota 99r, 110 KM, po wiosennym myciu i polerowaniu
    19 kwietnia 2014, 11:25 przez zjacek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Audi A3 - porada – Witajcie Motokillerzy
Mam w panach zakup Audi A3 1.9 tdi 110 koni. Chciałbym Was zapytać co sadzicie o tym silniku i na co trzeba uważać przy jego zakupie w budzie Audi A3? Z góry dzięki za pomoc
    Witajcie Motokillerzy
    Mam w panach zakup Audi A3 1.9 tdi 110 koni. Chciałbym Was zapytać co sadzicie o tym silniku i na co trzeba uważać przy jego zakupie w budzie Audi A3? Z góry dzięki za pomoc
    16 kwietnia 2014, 16:22 przez mody17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Ku przestrodze tym którzy mają ciężką nogę.
    W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje rannych. Zanim postanowisz przyśpieszyć pomyśl
    6 kwietnia 2014, 17:02 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Oczko w głowie – TDI 110 KM (nowa mapa na 140KM)
    TDI 110 KM (nowa mapa na 140KM)
    27 marca 2014, 21:42 przez mariusss123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tego napewno tutaj nie było – Dacia Duster 1.5 dCi 110 km. Autko mojej mamy tuż po wiosennym myciu i na letnim kapciu
    Dacia Duster 1.5 dCi 110 km. Autko mojej mamy tuż po wiosennym myciu i na letnim kapciu
    23 marca 2014, 19:44 przez JDem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Hanka w Coupe – Taka oto honda zagościła w warsztacie mojego brata. Ma parę ciekawych elementów. W serii był 110 konny silnik który został uturbiony i na hamowni wykazało 280KM- tyle dowiedziałem się od właściciela fana marki. Jeśli się spodoba wrzucę dokładniejsze fotki hani ;)
    Taka oto honda zagościła w warsztacie mojego brata. Ma parę ciekawych elementów. W serii był 110 konny silnik który został uturbiony i na hamowni wykazało 280KM- tyle dowiedziałem się od właściciela fana marki. Jeśli się spodoba wrzucę dokładniejsze fotki hani ;)
    20 marca 2014, 23:01 przez tomeke36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Samochody kiedyś - Škoda Octavia typ 985 (1959) – Silnik - 1,1 L
Moc - 40 KM
Prędkość maks. - 110 km/h
Spalanie - 8/100
    Silnik - 1,1 L
    Moc - 40 KM
    Prędkość maks. - 110 km/h
    Spalanie - 8/100
    16 marca 2014, 13:35 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Vision C – Skoda Vi­sionC to kon­cept pię­cio­drzwio­we­go coupe, opar­te­go na in­no­wa­cyj­nej kon­struk­cji pod­wo­zia. Od­zna­cza się pełną ener­gii sty­li­sty­ką pod­kre­ślo­ną jasną, zie­lo­ną barwą.
Po­łą­czo­no tutaj płyn­ne płasz­czy­zny z wy­ra­zi­sty­mi, moc­ny­mi de­ta­la­mi, co spra­wia, że Vi­sionC rzuca się w oczy. Przód nowej Skody wy­glą­da bar­dzo agre­syw­co uzy­ska­no in­sta­lu­jąc wą­skie po­dłuż­ne lampy. Oprócz ory­gi­nal­ne­go de­si­gnu pro­du­cent obie­cu­je rów­nież dużą prze­stron­ność wnę­trza.
Model po­wstał na pły­cie pod­ło­go­wej MQB, a pod jego maską pra­cu­je tur­bo­do­ła­do­wa­ny sil­nik 1,4 TSI o mocy 110 KM, który przy­sto­so­wa­ny jest do zu­ży­cia ben­zy­ny oraz gazu CNG.
Zu­ży­cie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na ki­lo­metr, co prze­kła­da się na emi­sję dwu­tlen­ku węgla na po­zio­mie 91 g/km.
    Skoda Vi­sionC to kon­cept pię­cio­drzwio­we­go coupe, opar­te­go na in­no­wa­cyj­nej kon­struk­cji pod­wo­zia. Od­zna­cza się pełną ener­gii sty­li­sty­ką pod­kre­ślo­ną jasną, zie­lo­ną barwą.
    Po­łą­czo­no tutaj płyn­ne płasz­czy­zny z wy­ra­zi­sty­mi, moc­ny­mi de­ta­la­mi, co spra­wia, że Vi­sionC rzuca się w oczy. Przód nowej Skody wy­glą­da bar­dzo agre­syw­co uzy­ska­no in­sta­lu­jąc wą­skie po­dłuż­ne lampy. Oprócz ory­gi­nal­ne­go de­si­gnu pro­du­cent obie­cu­je rów­nież dużą prze­stron­ność wnę­trza.
    Model po­wstał na pły­cie pod­ło­go­wej MQB, a pod jego maską pra­cu­je tur­bo­do­ła­do­wa­ny sil­nik 1,4 TSI o mocy 110 KM, który przy­sto­so­wa­ny jest do zu­ży­cia ben­zy­ny oraz gazu CNG.
    Zu­ży­cie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na ki­lo­metr, co prze­kła­da się na emi­sję dwu­tlen­ku węgla na po­zio­mie 91 g/km.
    4 marca 2014, 19:26 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Buick Skylark coupe 1976 – Typowy amerykański wóz z charakterem marzenie wielu prawdziwych mężczyzn. Niestety nie V8 a V6 o pojemności 3.8 i mocy 110 amerykańskich starych mocnych koni. Znaleziony na allegro mam nadzieje że właściciel się nie obrazi
    Typowy amerykański wóz z charakterem marzenie wielu prawdziwych mężczyzn. Niestety nie V8 a V6 o pojemności 3.8 i mocy 110 amerykańskich starych mocnych koni. Znaleziony na allegro mam nadzieje że właściciel się nie obrazi
    3 marca 2014, 8:36 przez nombre87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Bugatti EB110 – Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
 Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
    Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    1 marca 2014, 23:02 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    tumblr