Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 223 takie materiały
    Laraki Epitome – Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

więcej w źródle
    Laraki Epitome jest napędzany przez silnik V8 Chevroleta o pojemności 7,0 l. Jednostka została zmodyfikowana i dodano jej dwie turbosprężarki. Dzięki temu motor rozwija moc 1200 KM.

    Epitome ma dodatkowy bak na 110-oktanową benzynę. Po wciśnięciu przycisku silnik zaczyna czerpać z niego paliwo, zmienia się też mapowanie motoru. Laraki podaje, że po tej operacji moc rośnie do 1750 KM.

    więcej w źródle
    Mój Passat. Nadal w fazie tuningowej – Passat b5.
rok produkcji 97.

przerobiony z 90 km na 110 km.
    Passat b5.
    rok produkcji 97.

    przerobiony z 90 km na 110 km.
    16 lutego 2014, 9:03 przez ~MARYHATHC2 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój pierwszy wymarzony samochód – Volkswagen Passat 1.9 TDI 110 km 1998r. Wybór padł na niego, ponieważ w rodzinie zawsze górował VAG no i kocham jazdę dieslem.
    Volkswagen Passat 1.9 TDI 110 km 1998r. Wybór padł na niego, ponieważ w rodzinie zawsze górował VAG no i kocham jazdę dieslem.
    5 lutego 2014, 10:31 przez PoczekajTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Czas na umycie – Seat Leon 1.9 TDI 110
    Seat Leon 1.9 TDI 110
    2 lutego 2014, 13:45 przez mawverick (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Hitler – tylko 110 kg szpachli :D
    Tylko 110 kg szpachli :D
    30 stycznia 2014, 11:28 przez ~Lejbas | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    prywatne

    Toyota Sera – Do napędu modelu Sera służył silnik 1,5 o mocy 110 KM. Coupé miało układ siedzeń 2+2. Do środka wsiadało się przed tzw. butterfly doors, czyli drzwi unoszone do góry i do przodu. W dodatku były one mocno przeszklone, aż po sam środek dachu. Auto w latach 1990-1996 powstało w liczbie mniejszej niż 16 000 egzemplarzy.
Myślę, że jeszcze nie było na MK :)
    Do napędu modelu Sera służył silnik 1,5 o mocy 110 KM. Coupé miało układ siedzeń 2+2. Do środka wsiadało się przed tzw. butterfly doors, czyli drzwi unoszone do góry i do przodu. W dodatku były one mocno przeszklone, aż po sam środek dachu. Auto w latach 1990-1996 powstało w liczbie mniejszej niż 16 000 egzemplarzy.
    Myślę, że jeszcze nie było na MK :)
    24 stycznia 2014, 22:12 przez Samson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi 80 GTE – Lata produkcji 1975 – 1978
Silnik R4-8v SOHC
(wtrysk Bosch K-Jetronic)
Pojemność 1588 cm³
Moc 110 przy 6100 obr./min
Prędkość max 181 km/h
    Lata produkcji 1975 – 1978
    Silnik R4-8v SOHC
    (wtrysk Bosch K-Jetronic)
    Pojemność 1588 cm³
    Moc 110 przy 6100 obr./min
    Prędkość max 181 km/h
    22 stycznia 2014, 12:18 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    ZIS 110 –
    30 grudnia 2013, 21:46 przez ~jayeti | Do ulubionych | Skomentuj
    Spojler: + 110 kg docisku przy 150km/h – Pod kolor karoserii:  + 15 kg
Czerwony kolor: +10 KM
    Pod kolor karoserii: + 15 kg
    Czerwony kolor: +10 KM
    28 grudnia 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    ZIS - 110 – 6 litrowa V8-emka, 3 biegowa skrzynia oraz 2500kg wagi.
    6 litrowa V8-emka, 3 biegowa skrzynia oraz 2500kg wagi.
    17 grudnia 2013, 18:29 przez banan775 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj