Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Porsche 911 Turbo S – W tym roku obchodzimy 50-lecie Porsche 911 i 40-lecie pierwszego modelu Turbo. Na tę okazję zaprezentowano model Turbo S który osiąga moc 560 KM. Przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,1 s. Pojemność 3,8 l
    W tym roku obchodzimy 50-lecie Porsche 911 i 40-lecie pierwszego modelu Turbo. Na tę okazję zaprezentowano model Turbo S który osiąga moc 560 KM. Przyspieszenie do 100 km/h wynosi 3,1 s. Pojemność 3,8 l
    7 września 2013, 12:07 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja-mój Trooper – Z serii jak wszyscy to i ja- oto mój(a raczej mojego taty) trooper, żadnych modów nie było, 100% seria. No może tylko LPG, ale z tym to już go kupiliśmy. Silnik 2.6 B+LPG 116km. W terenie w jakim inne terenówki dają rade on również daje rade, wiadomo nie w takim gdzie auta typowo off-road'owe sobie nie radzą ale jak na serie idzie dobrze. W lecie była przeprowadzona konserwacja i zaspawane wszystkie dziury. Sorki że nie umyty, ale mi się taki bardziej podoba.
    Z serii jak wszyscy to i ja- oto mój(a raczej mojego taty) trooper, żadnych modów nie było, 100% seria. No może tylko LPG, ale z tym to już go kupiliśmy. Silnik 2.6 B+LPG 116km. W terenie w jakim inne terenówki dają rade on również daje rade, wiadomo nie w takim gdzie auta typowo off-road'owe sobie nie radzą ale jak na serie idzie dobrze. W lecie była przeprowadzona konserwacja i zaspawane wszystkie dziury. Sorki że nie umyty, ale mi się taki bardziej podoba.
    21 stycznia 2013, 22:04 przez offroad (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    TOM’S Limit – W 1994 roku Tachi Oiwa Motor Sport uczciło 20-lecie swojego powstania konstruując właśnie ten samochód. Ważący 750 kg Limit napędzany był przez 20-zaworowy, czterocylindrowy silnik o mocy 200 KM. W czasie pięciu sekund wskazówka prędkościomierza osiągała liczbę 100. Plan produkcyjny zakładający wytwarzanie 50 sztuk rocznie upadł.
    W 1994 roku Tachi Oiwa Motor Sport uczciło 20-lecie swojego powstania konstruując właśnie ten samochód. Ważący 750 kg Limit napędzany był przez 20-zaworowy, czterocylindrowy silnik o mocy 200 KM. W czasie pięciu sekund wskazówka prędkościomierza osiągała liczbę 100. Plan produkcyjny zakładający wytwarzanie 50 sztuk rocznie upadł.
    7 czerwca 2012, 14:14 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoskie samochody - Ferrari F40 – Żadki samochód z silnikem V8 o mocy 478 KM. Stworzony na potrzeby Grupy B. Osiągał ponad 200 mph. Powstało 1315 sztuk. Od 0-100 km/h wniecałe 4 sekundy. Powstał na 40-lecie Ferrari. Będzie moc to będzie więcej.
    Żadki samochód z silnikem V8 o mocy 478 KM. Stworzony na potrzeby Grupy B. Osiągał ponad 200 mph. Powstało 1315 sztuk. Od 0-100 km/h wniecałe 4 sekundy. Powstał na 40-lecie Ferrari. Będzie moc to będzie więcej.
    11 kwietnia 2012, 19:17 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)