Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > FSM

     

    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSM i FSO –
    23 listopada 2013, 8:44 przez klowa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z serii "jak wszyscy to i ja" – Nowy nabytek Fiat Cinqecento właściwie FSM z silnikiem 700 z 1993r 
Może mały ale wariat
    Nowy nabytek Fiat Cinqecento właściwie FSM z silnikiem 700 z 1993r
    Może mały ale wariat
    28 września 2013, 23:31 przez Sebarix123 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FSM Niki –
    20 września 2013, 12:33 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Beskid Polski samochód osobowy – FSM Beskid (FSM Beskid 106) - polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach.
    FSM Beskid (FSM Beskid 106) - polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach.
    18 września 2013, 15:07 przez BuBu98 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    encyklopedia

    FSM BESKID –
    10 września 2013, 17:22 przez lewar1968 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stoisko FSM prezentujące nową gamę modeli II serii –
    9 czerwca 2013, 8:49 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    40 lat minęło – 6 czerwca 1973 roku, czyli 40 lat temu, z fabryki FSM w Bielsku-Białej wyjechał pierwszy seryjnie produkowany Maluch. Instant Classic.
    6 czerwca 1973 roku, czyli 40 lat temu, z fabryki FSM w Bielsku-Białej wyjechał pierwszy seryjnie produkowany Maluch. Instant Classic.
    6 czerwca 2013, 14:33 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Beskid – Samochód mało co znany, zaprojektowany przez polaków w zakładach FSM (Fabryka Samochodów Małolitrażowych) w Bielsko Białej.

Wygląd karoserii został zapożyczony przez markę renault do modelu Twingo
    Samochód mało co znany, zaprojektowany przez polaków w zakładach FSM (Fabryka Samochodów Małolitrażowych) w Bielsko Białej.

    Wygląd karoserii został zapożyczony przez markę renault do modelu Twingo
    5 marca 2013, 20:13 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    FSM 126p – Kolejne foto mojej perły. Jak się spodoba to dodam więcej.
    Kolejne foto mojej perły. Jak się spodoba to dodam więcej.
    31 grudnia 2012, 22:23 przez Demondemidi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)