
Moje pojazdy
Witam Was serdecznie. Ponownie. Tą starą gwardię, oraz nowych gości.
Po latach nieobecności tu na mklr, zdecydowałem znów się z Wami przywitać, pokazać co u mnie się zmieniło, jakie auta miałem, w skrócie co z nimi robiłem.
Kiedyś byłem tu rozpoznawalny po tej A4 (2.8 193KM quattro, manual) - od początku miała u mnie dożywocie i niestety szybko się to sprawdziło. Na skrzyżowaniu stojąc za ciężarówką wjechało auto w tyłek, ratowanie jej było nie opłacalne.
Przesiadka na bardziej rodzinne - musiał być to Avant - w drodze drugie dziecko, ale ja nie będę jeździł byle czym.2.7 biturbo, quattro, manuala skrzynia biegów. Seria AJK miała 230KM, kupiłem już dłubnięte przez ABT, ale wykresu brak... Plany były wielkie - zrobić przyjemne 400KM+, hamulce no i dbać i cieszyć się jazdą. Niestety życie szybko zweryfikowało, kosztorys na pakiet mocy mnie przerósł, zrobiłem tylko przednie hamulce na zacisku akebono 6cio tłoki i tarcza 359mm.
Mało tego - żona po mnie krzyczy, jak chcę się nią w zimę pobawić :D no więc kupuję sobie zabawkę! Byłem pod ciężkim wyborem... Całe życie w quattro - na suchym za mało mocy a zimy za krótkie... RWD? Chętnie - coś innego, ale co? BMW oklepane, Merce mi nie leżą w gustach, a na dobrego japońca brak funduszy, a jak już wspomniałem - byle czym nie będę jeździł!
Padła decyzja na... Passata! B5! Przedlifta w Variancie!
Kwintesencja słów byle co!
Ikona polskich dróg, znane z pancernego 1.9 TDI, taki typowy Janusz (proszę nie brać tego do siebie - Janki to równe chłopy :D)
Taak, pewnie trochę się na mnie poznaliście - jest w nim 2.8 193KM (to samo co w A4) w automacie i 4motion. No i znowu quattro (i quattro i 4motion są oparte na torsenie)! Dla mnie automaty są nudne, od razu po zakupie poszukiwania manualnej skrzyni biegów, spawarka w dłoń, trochę pracy i proszę! Jest i RWD :D
Jak już zainteresowała Was moja nowa zabawka jak i przeszłość to zapraszam do odwiedzenia źródła, mojego fp na fb. Tam na bieżąco wrzucam co i jak, tam na samym dole jest też odniesienie do fp A4 jest też wzmianka o A6 oraz początki Passata.
Te ciekawsze rzeczy postaram się wrzucać i tu, na mklr


Komentarze