Lekko dłubnięty GT-R MY17
Jest to Nissan GT-R MY2017, który dzięki zrealizowanym modyfikacjom stał się całkowitym sleeperem na tle pozostałych Godzilli z Polski
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Silnik ze zwiększoną pojemnością do 4.1L na dwóch turbinach GT3071R z customowymi kolektorami wydechowymi, blok wzmocniony poprzez Main Billet Girdle, oczywiście skrzynia biegów Gear Set 1-6 i dodatkowy Flex Fuel sensor do obsługi. Na razie tylko 20% etanolu.
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Całość uzupełnia najnowszy układ wydechowy Akrapovica 100mm przeznaczony do mocnych projektów.
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Turbodoładowane V6 na obecną chwilę generuje 1080 KM mocy i 1290 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Jak można przeczytać na stronie fb ECU-Performance, wstępne pomiary przy słabej trakcji dały wynik na poziomie 3,9 s. jeśli chodzi o przyspieszenie 100-200 km/h
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Lekko dłubnięty GT-R MY17
Komentarze