Po GTI i mułowatym Lexusie czas na coś mocniejszego.
Kupiona jako była rajdówka, bez wnętrza, w oryginalnym niebieskim (choć poobijanym) lakierze, miała trochę ognisk rdzy, ale mechanicznie nie było żadnego problemu...
Auto: Subaru Impreza WRX 2001
Moc fabryczna: 218hp
Aktualny Setup:
Nadwozie:
-Lakier 51E Aspen White
-Wymiana wszystkich drzwi i błotnika na nowe
-Spoiler STI
-Przednie lampy smoked
-Tył od polifta (lampy, zderzak, klapa)
-Przedni zderzak Prodrive
-Grill Prodrive
-Zaklepane tylne nadkola, nowe reperaturki
-Emblematy 2007
-Klaksony Hella Supertone
-Komora i wnętrze Satin Black
Wnętrze:
-Fotele i kanapa STI WR1
-Konsola środkowa + tunel od HawkEye STI
-Stacja multimedialna Pioneer P3100DVD
-Zestaw odseparowany PhonoCar (przód)
-Zestaw 3 drożny Pioneer (tył)
-Wygłuszenie drzwi
-Gałka polerowane aluminium
-Kierownica MOMO Race 350mm
-Klakson STI
Hamulce/zawieszenie:
-Amortyzatory Kayaba AGX (4 stopniowa regulacja)
-Sprężyny H&R
-Tarcze EBC wentylowane
-Felgi RH AS Speiche 18x8
-Opony Hankook 225/40/18
-Nakrętki kute aluminium Blox
Silnik:
-Kompletny wydech 3" Prodrive
-Blow off HKS
-Mapa na 260hp by Vtech Pomorze
-Filtr K&N
-Kevlarowa płyta pod silnik
-Wspomaganie kierownicy z GT
-EGT Resistor Mod
Moc obecna: 260hp
__________________________________________________________
Plany:
-Zawieszenie gwintowane
-Koło 18x9.5-10
-Lampy przednie na soczewce
-Tow hook
-Rozpórki
-Dyfuzor
-Dokładki przednia, progowe i tylna
Aktualnie
Aktualnie
Aktualnie
Aktualnie
Aktualnie
Za czasów szaleństw na OESach
Komentarze