Za bazę posłużyło BMW E36 M3 3.2 SMG z 1997 roku. Wersja Europejska w doskonałym stanie – ładne równe nadwozie. Całość została przebudowana profesjonalnie.
Silnik 2JZ z Toyoty
Supryskrzynia biegów R154 – Supra MK2
Sprężarka: Garett GT35
Wydech: 3 cale od początku do końca
BOV: HKS (oryginalny! 1800 PLN nowy)
W silniku zamontowano dodatkowo
Wałki rozrządu Brian Crower – 164'sprzęgło – spiek, świeżo po regeneracji
Rozrząd kevlarowy Gates – wymieniony kilkaset kilometrów temu
Skrzynia biegów po pełnej rewizji – zmieniono synchronizatory i łożyska
Silnik jeździ na oleju Motul 300V – był zmieniany co 500km Zawieszenie – Bilstein B8
Hamulce – Seria M3 3.2 – pływające tarcze przednie. Całość w bardzo dobrym stanie, w ostatnim czasie hamulce zostały dokładnie przejrzane. Założono klocki hamulcowe HAWK odporne na temperatury do 1000 C. Całe zawieszenie zmienione na nowe Lemforder. Felgi aluminiowe – OZ Futura tył 10 cali przód 9 cali. Opony Federal. Dla poważnego zainteresowanego mogę dorzucić komplet kutych felg aluminiowych Motorsport z nowymi oponami Federal Semi-slick.
Wnętrze: fotele kubełkowe Recaro – pełna regulacja i składanienowa kierownica OMP + naba MOMO (1000 PLN)
Wskaźniki: ciśnienie doładowania, temp wody, temp oleju, ciśnienie oleju, temperatura spalin na wyjściu.
Wyposażenie fabryczne:
4 x elektryczne szyby
radio CD BMW Bussines
szyberdach
podłokietnik
Samochód obecnie wystrojony na 640KM. Jeździ doskonale. Celem całej przebudowy było zachowanie maksymalnie oryginalnego wyglądu z zewnątrz. Auto jest bardzo szybkim „sleeperem”. Nikt nie spodziewa się że E36 może dysponować taką mocą.
Komentarze