W Polsce Lancia Kappa zastąpiła Theme w roli limuzyny rządowej. Przyznajcie, że w tej wersji ładnie się prezentuje.
Wersja kombi (SW) została zaprojektowana przez Pininfarina i nie różniła się wymiarami od sedana, zwiększyła się wyłącznie przestrzeń bagażowa. Produkowana była od 1996 roku.
Coupé różniło się nieco od wersji sedan; skrócony rozstaw osi, rozszerzony rozstaw kół tylnych a drzwi pozbyły się ramek. Przód pozostał bez zmian. Produkowane było od 1997 roku. Było to pierwsze coupe Lancii od 1984 roku od kiedy zaprzestano produkcji modeli Beta i Gamma. Ta wersja jednak nie cieszyła się powodzeniem, wyprodukowano jedynie 3226 sztuk.
Jeśli nadal zastanawiacie się nad w miarę tanim sleeperem, możecie rozważyć również tę opcję. Kto by się spodziewał takiej mocy po tak zwyczajnie wyglądającym aucie?
Komentarze