Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Seat Leon I - 1.8T czy 1.9TDI 150KM

    Seat Leon I - 1.8T czy 1.9TDI 150KM – Witam

Swego czasu bardzo chciałem mieć BMW e46, ale moja choroba przeszła na Leona I i to właśnie auto będe chciał kupić.

Problemem jest tylko wybór silnika...
Dopuszczam jedynie 2 opcje - 1.8T benzynka bądż 1.9TDi 150KM.

Lubie czasami przycisnąć więcej gaz i czuł wgniecenie w fotel stąd ten wybór. Zależy mi również na ekonomii dlatego do 1.8T w przyszłości będe umieszczał LPG.

Diesel ma ogromny + za porównującą mocą co 1.8T oraz wysoką ekonomiczność ( 5-7 l/100km)
Nie zbyt lubię klekot silnika noi robię niestety dośc mało km na miesiąc jak na diesla ( około 700/miesiąc ) co nie jest dla niego wskazane.

Bardziej skłaniam się ku 1.8T, mniej awaryjny od diesla noi prędzej można spotkać zadbany egzemplarz. 
Minus to dodatkowe koszty z instalacją LPG.

Obie wersje silnikowe mogę kupić za mniej więcej 13tys, bo tyle mniej więcej mam przeznaczone na samochód.

Do benzyny muszę dołożyć 3 tys na LPG oraz ewentualne regulacje w przyszłości.

W dieslu już tego kosztu nie ma więc 3tys do przodu lecz, jest to wersja bardziej awaryjna i 10cio letni diesel będzie wymęczony, co przekłąda się na częste wymiany części i remont silnika. 

Prosiłbym o opnie. Za każdą będe niezmiernie wdzięczny
    Witam

    Swego czasu bardzo chciałem mieć BMW e46, ale moja choroba przeszła na Leona I i to właśnie auto będe chciał kupić.

    Problemem jest tylko wybór silnika...
    Dopuszczam jedynie 2 opcje - 1.8T benzynka bądż 1.9TDi 150KM.

    Lubie czasami przycisnąć więcej gaz i czuł wgniecenie w fotel stąd ten wybór. Zależy mi również na ekonomii dlatego do 1.8T w przyszłości będe umieszczał LPG.

    Diesel ma ogromny + za porównującą mocą co 1.8T oraz wysoką ekonomiczność ( 5-7 l/100km)
    Nie zbyt lubię klekot silnika noi robię niestety dośc mało km na miesiąc jak na diesla ( około 700/miesiąc ) co nie jest dla niego wskazane.

    Bardziej skłaniam się ku 1.8T, mniej awaryjny od diesla noi prędzej można spotkać zadbany egzemplarz.
    Minus to dodatkowe koszty z instalacją LPG.

    Obie wersje silnikowe mogę kupić za mniej więcej 13tys, bo tyle mniej więcej mam przeznaczone na samochód.

    Do benzyny muszę dołożyć 3 tys na LPG oraz ewentualne regulacje w przyszłości.

    W dieslu już tego kosztu nie ma więc 3tys do przodu lecz, jest to wersja bardziej awaryjna i 10cio letni diesel będzie wymęczony, co przekłąda się na częste wymiany części i remont silnika.

    Prosiłbym o opnie. Za każdą będe niezmiernie wdzięczny
    2 maja 2014, 21:26 przez shocknage (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    DeviantArt

    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…