Także w standardzie otrzyma układ elektronicznej kontroli trakcji (to wymóg UE)
Do wyposażenia standardowego należały będą między innymi: system komunikacji SYNC z systemem sterowania głosem Voice Control oraz ekran dotykowy, służący do sterowania funkcjami pokładowego systemu rozrywkowego. W europejskich wersjach Forda Mustang będzie również oferowana nawigacja satelitarna z 8-calowym, kolorowym ekranem centralnym oraz systemem audio z 12 głośnikami.
Silniki - tu największa niespodzianka. Pod maskę trafi 4 cylindrowy silnik EcoBoost o pojemności 2,3 litra produkująca 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego.
Jednak na szczęście Ford nie zapomniał o korzeniach oraz klientach wymagających czegoś więcej niż oszczędności paliwa. Dla nich będzie silnik V8 o pojemności 5 litrów o mocy 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego.
Wersja Cabrio trafi do sprzedaży w połowie roku 2014.
Ford zapewnia, że znacząco poprawił jakość materiałów użytych we wnętrzu, dzięki czemu klienci z Europy nie będą mieli powodów do narzekań.
Model może się podobać, choć według mnie został zabity duch Mustanga i temu modelowi bliżej do III lub IV generacji niż do pierwowzoru.
Komentarze