Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra

    Nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra – Mazda przygotowuje na sezon 2014 wyścigów Grand-Am w USA nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra.

Skyactiv-D to nowa generacja wysokoprężnych silników Mazdy - lżejszych i bardziej oszczędnych w porównaniu z produkowanymi dotychczas jednostkami MZR-CD. Obecnie motor Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 lub 175 KM dostępny jest w modelu CX-5.
Na tej bazie powstał wyczynowy silnik, który korzysta z seryjnego bloku, ma wtrysk common rail i dwustopniowe turbodoładowanie. Tak jak w przypadku standardowej jednostki Skyactiv-D, stopień sprężania wynosi jedynie 14:1. Efekt? Moc 400 KM przy 5200 obr./min.
Mazda bierze udział w wyścigach serii Grand-Am od czterech lat.
    Mazda przygotowuje na sezon 2014 wyścigów Grand-Am w USA nietypowy silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra.

    Skyactiv-D to nowa generacja wysokoprężnych silników Mazdy - lżejszych i bardziej oszczędnych w porównaniu z produkowanymi dotychczas jednostkami MZR-CD. Obecnie motor Skyactiv-D o pojemności 2,2 litra i mocy 150 lub 175 KM dostępny jest w modelu CX-5.
    Na tej bazie powstał wyczynowy silnik, który korzysta z seryjnego bloku, ma wtrysk common rail i dwustopniowe turbodoładowanie. Tak jak w przypadku standardowej jednostki Skyactiv-D, stopień sprężania wynosi jedynie 14:1. Efekt? Moc 400 KM przy 5200 obr./min.
    Mazda bierze udział w wyścigach serii Grand-Am od czterech lat.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…