Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Seat Leon Cupra R – Bo moc to nie wszystko. Na pokładzie w końcu zawitały zaciski Brembo czterotłoczkowe z nowymi tarczami i klockami plus przewody w stalowym oplocie.
    Bo moc to nie wszystko. Na pokładzie w końcu zawitały zaciski Brembo czterotłoczkowe z nowymi tarczami i klockami plus przewody w stalowym oplocie.
    25 marca 2018, 20:05 przez lzaibiza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Opel Astra V6 – Początkowo zwykły HB 3D. Teraz Pakiet OPC2, silnik x30xe, tłumik 2,5" na 2 przelotowych tłumikach, hamulce 4 tłok Brembo z Alfy v6 + tarcze 330mm z Mercedesa. W środku czarna skóra + czarna podsufitka i słupki. Gwint FK + koła Mercedes CLS typ 219 2x 8,5J + 9,5J.
https://www.facebook.com/AstraV6FakeOPC/
    Początkowo zwykły HB 3D. Teraz Pakiet OPC2, silnik x30xe, tłumik 2,5" na 2 przelotowych tłumikach, hamulce 4 tłok Brembo z Alfy v6 + tarcze 330mm z Mercedesa. W środku czarna skóra + czarna podsufitka i słupki. Gwint FK + koła Mercedes CLS typ 219 2x 8,5J + 9,5J.
    https://www.facebook.com/AstraV6FakeOPC/
    23 lutego 2018, 9:29 przez blady1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Nieograniczony garaż marzeń cz.2 Abarth 500 Biposto – Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
    Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
    Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
    Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    21 stycznia 2018, 22:20 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: www.autokult.pl
    Seria: Nieograniczony garaż marzeń cz.1 – Witam wszystkich MOTOKillerowiczów. Z racji, że dawno nic nie dodawałem, postanowiłem rozpocząć swoją serię o wymownym tytule "Nieograniczony garaż marzeń". O co chodzi? Założenia są takie: gdybym miał nieograniczony budżet i przestrzeń magazynową to założył bym kolekcje samochodów. A seria będzie stanowić listę tych "motomarzeń". Kolejne wpisy będą porządkowane alfabetycznie i będą zawierały krótką informację o samochodzie i dlaczego dostał się do kolekcji.
Na początek Abarth Grande Punto.
Uroczy kropek z 1.4 T-jet, hamulcami Brembo i sympatycznym wnętrzem. Bardzo ciekawe ustrojstwo z potencjałem.
    Witam wszystkich MOTOKillerowiczów. Z racji, że dawno nic nie dodawałem, postanowiłem rozpocząć swoją serię o wymownym tytule "Nieograniczony garaż marzeń". O co chodzi? Założenia są takie: gdybym miał nieograniczony budżet i przestrzeń magazynową to założył bym kolekcje samochodów. A seria będzie stanowić listę tych "motomarzeń". Kolejne wpisy będą porządkowane alfabetycznie i będą zawierały krótką informację o samochodzie i dlaczego dostał się do kolekcji.
    Na początek Abarth Grande Punto.
    Uroczy kropek z 1.4 T-jet, hamulcami Brembo i sympatycznym wnętrzem. Bardzo ciekawe ustrojstwo z potencjałem.
    21 stycznia 2018, 22:15 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.autokult.pl
    Swap Brembo Grande Punto – zapraszam https://youtu.be/9KidF1QU448
    Zapraszam https://youtu.be/9KidF1QU448
    17 grudnia 2017, 20:55 przez felgar888 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: FiluGarage
    Jeszcze nikt tego nie robił!!!
    Przedstawię wam swap hamulcy do Fiata Grande Punto, zaciski 4-tłoczek Brembo z Mercedesa w220, tarcze 309mm z Alfy Romeo 166 3.0 V6,
    15 grudnia 2017, 21:17 przez felgar888 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: FiluGarage
    Nissan Sentra SE-R Spec-V System Brembo – Juz ponad dwa lata razem. 
Sprzedać czy zostawić dla siebie?
    Juz ponad dwa lata razem.
    Sprzedać czy zostawić dla siebie?
    30 października 2017, 18:34 przez ~kubasko | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Ural cT – Rocznik 2017. Rosjanie po raz kolejny udowadniają, że ideału nie można poprawić. W stosunku do dawnych modeli silnik dostał wtrysk paliwa, a hamulce zmieniono ta tarczówki od Brembo. Poza tym to praktycznie ten sam stary dobry Ural.
    Rocznik 2017. Rosjanie po raz kolejny udowadniają, że ideału nie można poprawić. W stosunku do dawnych modeli silnik dostał wtrysk paliwa, a hamulce zmieniono ta tarczówki od Brembo. Poza tym to praktycznie ten sam stary dobry Ural.
    Van Veen OCR 1000 – Duński motocykl z lat 70-tych. Najciekawszym elementem jest litrowy silnik Wankla o mocy 100KM, napędzający koło przez 4-biegową skrzynię i wał. Maszyna była ciężka, ważyła 294kg, za jej zatrzymanie odpowiadały tarczowe hamulce Brembo. W latach 78-81 wyprodukowano 38 sztuk, w 2011 10 kolejnych powstało z części zalegających w magazynach.
    Duński motocykl z lat 70-tych. Najciekawszym elementem jest litrowy silnik Wankla o mocy 100KM, napędzający koło przez 4-biegową skrzynię i wał. Maszyna była ciężka, ważyła 294kg, za jej zatrzymanie odpowiadały tarczowe hamulce Brembo. W latach 78-81 wyprodukowano 38 sztuk, w 2011 10 kolejnych powstało z części zalegających w magazynach.
    Hamulce: Upgrade 2 – W ramach przygotowań do nowego sezonu na torze moja Laguna dostała udoskonalenie w postaci dwuczęściowych, skręcanych tarcz hamulcowych z nacięciami J-hook.
Rotory 324x28 mm z Forda Focusa RS mk1, dzwony aluminiowe dorabiane na zamówienie przez Reyland Motorsport z UK. W połączeniu z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo z Megane II RS powinno być na prawdę dobrze.
    W ramach przygotowań do nowego sezonu na torze moja Laguna dostała udoskonalenie w postaci dwuczęściowych, skręcanych tarcz hamulcowych z nacięciami J-hook.
    Rotory 324x28 mm z Forda Focusa RS mk1, dzwony aluminiowe dorabiane na zamówienie przez Reyland Motorsport z UK. W połączeniu z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo z Megane II RS powinno być na prawdę dobrze.
    4 kwietnia 2017, 15:10 przez zeus_85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne