Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    xXPIETREKXx

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 19 marca 2013 - 15:52
    Ostatnio: 3 lutego 2017 - 23:50
    • Materiałów na głównej: 6 z 7 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 539
    • Komentarzy: 9
    • Punktów za komentarze: 1
     
    28 lipca 2013, 9:34 przez ~czarek | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Lupo z potężnym sercem – Wprost z Audi A8
    Wprost z Audi A8
    30 lipca 2013, 18:51 przez seba_1239 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Długi ale obowiązkowy film każdego fana driftu
    27 listopada 2013, 20:29 przez wojtek195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mało kto o tym wie.
    16 października 2013, 21:24 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    11 czerwca 2013, 14:48 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Passacik z ciekawą rejestracją –
    11 czerwca 2013, 8:13 przez ~KrystianONY | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Stratopolonez – W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki. Silnik pochodzący z Lancii to V6 o pojemności 2,4l dysponujący mocą 280KM.
    W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki. Silnik pochodzący z Lancii to V6 o pojemności 2,4l dysponujący mocą 280KM.
    6 maja 2013, 1:22 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Marzenie każdego strażaka – 306[W]52 - SCDBA 30/1/35 E-One Hurricane - JRG 6 Warszawa
    306[W]52 - SCDBA 30/1/35 E-One Hurricane - JRG 6 Warszawa
    9 maja 2013, 12:48 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawo jak takim czymś jeździć –
    21 kwietnia 2013, 12:41 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)