Profil użytkownika
wacek
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 15 lutego 2013 - 19:22 |
Ostatnio: | 20 października 2016 - 20:17 |
- Materiałów na głównej: 2 z 2
- Punktów za materiały: 80
- Komentarzy: 38
- Punktów za komentarze: 40
« poprzednia 1 2 następna »
Ciekawy pomysł pomalowania na czarno, wokoło soczewki od ksenonów.
@CriS17: Zawsze można zastosować adaptery.
@Jackass89: Bo są niemodne, teraz wszystko idzie w niebieski bo przypomina ksenon i ludzie nagminnie ładują niebieskie żarówki. Dla mnie żółte przeciwmgłowe mogą być, ważne aby spełniały swoją role. Tu nawet ładnie się to komponuje.
Silnik 1.6Si(C16SE) 101 koni? :) Naprawdę fajny silniczek, o konstrukcji pancernej. Sam taki w Astrze F przez 4lata. Teraz tego autka już nie mam, ale jest w dobrych rękach.
@Wariat_: Dziewięciu
Mercedes SEC 500 (chyba). Opel Rekord P2.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2014 o 19:54
Vectre 1,6 nie polecam polecam Vectre >=1,8. 1,6 jest trochę za słaby do tego auta.
@greku012: Tak, jest fabryczny pakiet od Irmscher'a.
Jazda na luzie u starszych kierowców bierze się z tego jak się uczyli jeździć na 2-sówach. Tam hamując silnikiem można zatrzeć silnik. W większości jest tam paliwo wymieszane z olejem w zbiorniku paliwa, co prawda istnieją 2-sówy które maja osobny zbiornik na olej i benzynę, ale to raczej rzadko spotykane. Ale trabanty i tym podobne takiego rozwiązania nie miały.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 marca 2014 o 0:54
Prawda szczególnie, że ustawienie świateł kosztuje jakieś 24zł na stacji diagnostycznej. A jak się ma szczęście to nawet taniej, tylko trzeba nie kolekcjonować rachunków.
Przeniósł ze względów bezpieczeństwa, aby podczas wypadku kluczyk nie uszkodził nam kolana.
Chyba V8 Vantage z 1977–1989
Astra jak Astra. Ale silnik fajny, sam taki posiadam i nie mam z nim problemów naprawdę udane konstrukcja, szkoda tylko że tak krótko je produkowano :(