Profil użytkownika
vagpl
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 29 marca 2012 - 19:05 |
Ostatnio: | 15 czerwca 2016 - 9:39 |
- Materiałów na głównej: 200 z 229 (29 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 15422
- Komentarzy: 357
- Punktów za komentarze: 407
Nie wiem chciałbym wybrać się swoim autem ale póki co stoi w "surowym" stanie
szkoda że nie ma opcji jest wiocha :D
No wiadomo polerka nic łatwego trzeba dużo wysiłku włożyć ale efekt jest niesamowity powodzenia :). Z kumplem golfem III , moje stoi w garażu
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2012 o 11:02
Po co wrzucasz te zdj które ja dodałem ?
Coś mi świta ;p na pewno przechodziłem obok. Graty za auto bo wygląda dobrze :)
Na pewno źródło własne? Bo tak się składa że taki model posiada Arnold...
W Polsce kosztuje około 1100zł bodajże ale na początku musi być literka województwa liczba no i dopiero własna
Dodawałem już jedno zdjęcie tego golfa :) a dokładniej jest to golf Norusa którego pozdrawiam
I tak w Polsce to najlepszy jest golf IV r32 od ProTurbo:)
Jest podobny do tego też w moro tylko inny kolor i ma moc ponad 400koni :D
Takie komentarze jak twoje tylko motywują:). Każdy kto się zna na samochodach to chyba by się domyślił że chodzi o tuning a nie o produkcję auta. Nie stwierdziłem kraju produkcji po rejestracji tylko po prostu zrozumiałem to tak że te auto jest "na co dzień" w Niemczech.
Jest jedno wielkie nie porozumienie. W tytule napisałem wykonany w Polsce miałem na myśli tuning a to że był produkowany w NRD to chyba każdy wie.
A to ciekawe po 1 nie obrażaj od razu jak sam masz za grosz pojęcia po 2 masz tutaj link gdzie widać nawet Polską rejestrację na nim http://img194.imageshack.us/img194/5775/dscf1391bb.jpg po 3 Pozdrawiam nie pisz jak nie masz bladego pojęcia
Uzasadnij dlaczego uważasz że vt ?
Sorry że tak późno ale dawno nie przeglądałem komentarzy;p A więc tak siedzi 2.0 16V TURBO rocznik 1992, typ silnika 2e A mody to - odpowiednio przygotowany dół pod turbo - głowica od corrado 9a , ostry wałek - turbo garrett by evo - kolektor wydechowy "baran" wyspawany owinięty bandażem - wydech z kwasówki 3,5 downpipe , dalej 3 cale , ostatni tłumik F&K - clean komory silnika, kolektor, rozpórka i rury od IC polakierowane proszkowo, pokrywa zaworów czarna, niektóre elementy polerowane/chromowana, dół silnika + skrzynia w matowym czarnym lakierze, wszystkie śrubki chromowane lub ze stali chromowej - aktualny pomiar na 1,3 b 287 KM i 339NM
Albo po prostu szorują po mieście:D tacy też się znajdą i za to ich podziwiam i pozdrawiam jak są tu tacy :)
Dokładnie kultem jeszcze nie jest ale za jakiś czas będzie jak każde vw;p Zgodzę się oem+ by tu pasował ale german również
Cult od Germana się za bardzo nie różnią cult to jest gleba koło i reszta ori. German nisko szeroko no fakt może bardziej pasuję tutaj cult ale dałem german ze względu np na gril czy brak lusterek :) Pozdrawiam
To jest VT wystarczy spojrzeć na koła.... A to może nie jest do końca rdza tylko ktoś to tak pomalował żeby przypominało rdzę
Dokładnie jest dupowóz tak zwany albo nawet i 2 więc problemu nie widzę no ale spoko są gusta i guściki o tym się nie dyskutuje. Może dla Ciebie to tylko golf dla innych auto które nie jest zwykłym autem lecz pasją i darzą je miłością
To jest air ride więc nie ma żadnego problemu jeżeli chodzi o progi zwalniające czy coś. Po 2 auto jeździ ciągle w Anglii i tam warunki są inne niż u nas. Auto jest na zloty itp a nie do jeżdżenia na co dzień
Skąd wiesz jakie są tu basy skoro masz tylko zdjęcie? Lepszym tytułem byłoby fajny sprzęt czy coś bo basów nie widać...
szczerze to trochę wiochą zajeżdżą może dlatego że jestem przyzwyczajony do german style
Co w tym pięknego ? VT(virtual tuning) który tylko zniszczył tego sirocco
ładny ale szkoda że vt