Profil użytkownika
stunter96
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 16 grudnia 2012 - 15:24 |
Ostatnio: | 26 maja 2015 - 21:57 |
Gadu-gadu: | 13407026 |
- Materiałów na głównej: 92 z 93 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 6045
- Komentarzy: 74
- Punktów za komentarze: 62
« poprzednia 1 2 3 następna »
a nie ASTRA?
Silniczek królujący w samochodach NISSAN ,,JAPOŃSKA MYŚL TECHNICZNA'';D
Jak by ktoś nie wiedział to dodam że Vauxhall to nic innego jak OPEL. Vauxhall = Wielka Brytania Opel = Niemcy
tylko napinacza jeszcze brakuje od paska ale to tylko szczegół;D SZACUNECZEK!!! ;DDD
w ogóle widziałem. a to jeszcze zależy co chcesz dokładnie zrobić?
takich aut się nie tuninguje, ich piękno tkwi w oryginalności ;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2013 o 21:45
Najlepiej wyszło ci to co najtrudniejsze;PP Czyli felgi;D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 lutego 2013 o 23:33
było!!!
taki napęd był montowany w VW GOLF III
ale na suchym asfalcie pewnie by tak nie zrobił
No i jeszcze na simsonie;P
No niestety ale te motorki są warte zabawy ;P
SOBÓTKI! ;p
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2013 o 17:06
Nie ma to jak stare AUDI ;D
tylko te lampy ;(
he he po prostu nie każdy wie ze to koenigsegg
przejechałem sie takim z bratem tylko że 2.0 diesel po z czipowaniu na 3 biegu jeszcze gumy piszczały, na odcinku chyba 700/800m już było ponad 160km/h
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2013 o 22:10
Prostowanie podłużnicy
z doświadczenia wiem że platyny są bardziej żywotne
Death Race 2
jak by ją miał w kolorze i bez napisu ,,TIGER'' to nie wyglądał by źle;D
75km/h to był już naprawde v-max, a tak na spokojnie to 70km/h
tuningowy koszyczek sprzęgłowy, prawidłowo ustawiony zapłon, i odpowiednia regulacja gaźnika robi swoje! ;D
Jeśli chodzi o ilość biegów i o instalacje to nie mają żadnego znaczenia co do prędkości maksymalnej motoru, jedynie ilość biegów przekłada się na przyspieszenie a nie na v-max!