Profil użytkownika
pietras413
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 9 lipca 2013 - 11:26 |
Ostatnio: | 28 lutego 2018 - 20:22 |
- Materiałów na głównej: 230 z 237 (7 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 13987
- Komentarzy: 265
- Punktów za komentarze: 159
Na rajdzie nie możesz powtórzyć tego samego odcinka a na Gymkhanie to jeździ ile wlezie. Dopóki mu nie wyjdzie to nie puszczą.
Tak to prawda też tak słyszałem. Te droższe to prawda większość to repliki. Więc to pewnie będzie KIT.
Ktoś chyba chciał zrobić szybcy i Wściekli z Superautami :D
Podczas gdy spadał spalił się w atmosferze :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2014 o 15:06
Nie wiem, ja się znam na samochodach, a nie na zwierzętach.
No tak niebezpieczny to on jest. Ludzie myślą, że to jest prosty tor. Jego nie da się pojechać na pamięć. Mało to było wypadków, że ktoś wyjechał zza zakrętu i jeb w innego (samochód, który się wcześniej rozwalił). No można się zadowolić polskim Nurburgring-iem Tor Kielce (odcinek leśny)
Ferrari F512M Spider - unikat
Jest to Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji Bosmal ul. Sarni Stok 93 43-300 Bielsko-Biała A co do tego Fiata 126p na podwoziu Suzuki Samurai znajduje się on w Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie jest tam także Wszędołaz, czyli łazik na podzespołach Fiata 126p
No to gratuluje zajeb*stego miejsca zamieszkania, choć nie narzekam, ale u mnie wiele stoi takich pół trupów, albo takich co już nawet nie da się pchać. No niestety to się nazywa życie. Mój sąsiad chociaż ma malucha od nowość i jest to rok coś koło '80. Ale też niedługo skończy jak i inne maluszki, których się nie chce. Sprzedaje ponieważ ma on już Honda Civic Type-R i Range Rovera jakiegoś tam.
Chyba w jedynce, bo w dwójce go nie widziałem
THX, nie wiem jak to się stało, ale jeszcze raz wielkie dzięki. Szczerze mówią nie czytałem tego dokładnie :D
Nie, nie sugeruje, tylko mi chodziło o to, że kiedyś to były rajdy a nie. Lecz na dzisiejsze też nie możemy narzekać. Powiedz mi tak z serca, którą byś się bardziej bał jechać.... no właśnie. Z wielkim szacunkiem do kierowców rajdowych, bo i nawet dzisiaj trzeba mieć jaja.
Na ebay. com lub cars. com Możesz sobie sprawdzić
125p jest w planach, ale dopiero być może będzie za kilka lat.
Dokładnie, kolejny widz Hioba ?
Bo on mieszka w North Carolina, USA. A tam wymagane są tylko blachy z tyłu, a z przodu możesz mieć co chcesz. Więc te blachy to tylko ozdoba LINK: http://www.youtube.com/watch?v=DoVbyFWvt6Q
Dokładnie popieram, jakoś nie dawno skończyła się wojna BMW vs Honda
No wiem, ale Boże błędu nie można zrobić, chyba każdy wie o co chodzi.
Jak jesteś niekumaty to sorry nie wiedziałem :)
Dokładnie, popieram, bo to taki odgrzany kotlet.
A tak dokładnie dzieli ich połowa drogi z NY na FL
Ostatnio spadł tam około 9-11 lat temu
Sorry mój błąd.
Wersja drogowa '92 Silnik:[2] R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC Turbodoładowanie Garett T3/T04B Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber Stopień sprężania: 8,0:1 Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min Osiągi: Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s Prędkość maksymalna: 220 km/h Wersja rajdowa Jak drogowa, z wyjątkiem:[3] Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)[potrzebne źródło] Zmodernizowany układ zawieszenia i hamulcowy (przystosowane do rajdów) Masa własna: 1230 kg Wikipedia nie bije
Muska?