Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    pietras413

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 9 lipca 2013 - 11:26
    Ostatnio: 28 lutego 2018 - 20:22
    • Materiałów na głównej: 230 z 237 (7 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 13987
    • Komentarzy: 265
    • Punktów za komentarze: 159
     
    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 stycznia 2014 o 15:27

    Na rajdzie nie możesz powtórzyć tego samego odcinka a na Gymkhanie to jeździ ile wlezie. Dopóki mu nie wyjdzie to nie puszczą.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    14 stycznia 2014 o 15:22

    Tak to prawda też tak słyszałem. Te droższe to prawda większość to repliki. Więc to pewnie będzie KIT.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
    14 stycznia 2014 o 15:17

    Ktoś chyba chciał zrobić szybcy i Wściekli z Superautami :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    13 stycznia 2014 o 15:05

    Podczas gdy spadał spalił się w atmosferze :D

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2014 o 15:06

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    11 stycznia 2014 o 15:33

    Nie wiem, ja się znam na samochodach, a nie na zwierzętach.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 18:22

    No tak niebezpieczny to on jest. Ludzie myślą, że to jest prosty tor. Jego nie da się pojechać na pamięć. Mało to było wypadków, że ktoś wyjechał zza zakrętu i jeb w innego (samochód, który się wcześniej rozwalił). No można się zadowolić polskim Nurburgring-iem Tor Kielce (odcinek leśny)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 13:14

    Ferrari F512M Spider - unikat

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 stycznia 2014 o 17:19

    Jest to Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji Bosmal ul. Sarni Stok 93 43-300 Bielsko-Biała A co do tego Fiata 126p na podwoziu Suzuki Samurai znajduje się on w Muzeum Techniki i Komunikacji w Szczecinie jest tam także Wszędołaz, czyli łazik na podzespołach Fiata 126p

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    2 stycznia 2014 o 13:06

    No to gratuluje zajeb*stego miejsca zamieszkania, choć nie narzekam, ale u mnie wiele stoi takich pół trupów, albo takich co już nawet nie da się pchać. No niestety to się nazywa życie. Mój sąsiad chociaż ma malucha od nowość i jest to rok coś koło '80. Ale też niedługo skończy jak i inne maluszki, których się nie chce. Sprzedaje ponieważ ma on już Honda Civic Type-R i Range Rovera jakiegoś tam.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 stycznia 2014 o 10:22

    Chyba w jedynce, bo w dwójce go nie widziałem

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 stycznia 2014 o 18:03

    THX, nie wiem jak to się stało, ale jeszcze raz wielkie dzięki. Szczerze mówią nie czytałem tego dokładnie :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 stycznia 2014 o 18:01

    Nie, nie sugeruje, tylko mi chodziło o to, że kiedyś to były rajdy a nie. Lecz na dzisiejsze też nie możemy narzekać. Powiedz mi tak z serca, którą byś się bardziej bał jechać.... no właśnie. Z wielkim szacunkiem do kierowców rajdowych, bo i nawet dzisiaj trzeba mieć jaja.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 grudnia 2013 o 10:35

    Na ebay. com lub cars. com Możesz sobie sprawdzić

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 18:44

    125p jest w planach, ale dopiero być może będzie za kilka lat.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 18:15

    Dokładnie, kolejny widz Hioba ?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 17:52

    Bo on mieszka w North Carolina, USA. A tam wymagane są tylko blachy z tyłu, a z przodu możesz mieć co chcesz. Więc te blachy to tylko ozdoba LINK: http://www.youtube.com/watch?v=DoVbyFWvt6Q

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 17:36

    Dokładnie popieram, jakoś nie dawno skończyła się wojna BMW vs Honda

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 17:32

    No wiem, ale Boże błędu nie można zrobić, chyba każdy wie o co chodzi.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 6) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 10:20

    Jak jesteś niekumaty to sorry nie wiedziałem :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    28 grudnia 2013 o 15:21

    Dokładnie, popieram, bo to taki odgrzany kotlet.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 grudnia 2013 o 12:30

    A tak dokładnie dzieli ich połowa drogi z NY na FL

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 grudnia 2013 o 20:10

    Ostatnio spadł tam około 9-11 lat temu

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 grudnia 2013 o 20:03

    Sorry mój błąd.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    14 grudnia 2013 o 10:36

    Wersja drogowa '92 Silnik:[2] R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC Turbodoładowanie Garett T3/T04B Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber Stopień sprężania: 8,0:1 Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min Osiągi: Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s Prędkość maksymalna: 220 km/h Wersja rajdowa Jak drogowa, z wyjątkiem:[3] Turbodoładowanie Garrett T35, ciśnienie doładowania 3 bary, zwężka 34 mm Moc maksymalna: 315 KM przy 6250 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 450 N•m przy 5000 obr/min Skrzynia biegów: 7-biegowa w układzie H (MS93)[potrzebne źródło] Zmodernizowany układ zawieszenia i hamulcowy (przystosowane do rajdów) Masa własna: 1230 kg Wikipedia nie bije

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 grudnia 2013 o 14:20

    Muska?

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 następna »