Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    pable

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 4 czerwca 2013 - 20:44
    Ostatnio: 5 września 2018 - 21:59
    • Materiałów na głównej: 20 z 20
    • Punktów za materiały: 1093
    • Komentarzy: 366
    • Punktów za komentarze: 148
     
    Honda CRX –
    5 lipca 2014, 12:20 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda S2000 –
    3 lipca 2014, 15:20 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mother of S2000 – Piękna.
    Piękna.
    29 czerwca 2014, 9:30 przez Marian (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda CRX – Gatunek już na wymarciu.
    Gatunek już na wymarciu.
    25 czerwca 2014, 20:52 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
Silniki
SOHC (D14A1: 91 KM),
DOHC 16V:
D16Z5: 126 KM,
D16A8: 127 KM,
D16A9: 132 KM,
DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

    Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
    Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Silniki
    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    4 czerwca 2014, 13:24 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX –
    5 czerwca 2014, 11:04 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 czerwca 2014, 14:20 przez ~kamilcrx | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX –
    21 maja 2014, 20:00 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rob Smith Photography

    Mugen –
    20 maja 2014, 18:40 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rexik kumpla "Wrobellos" – rosso
    Rosso
    4 maja 2014, 14:54 przez KarmelDnB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj