Profil użytkownika
orwo
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 1 marca 2012 - 17:52 |
Ostatnio: | 3 listopada 2012 - 1:56 |
Gadu-gadu: | 3260717 |
- Materiałów na głównej: 171 z 172 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 6235
- Komentarzy: 98
- Punktów za komentarze: 26
« poprzednia 1 2 3 4 następna »
ładnie odrestaurowany. gałkę biegów z miniaturką masz?
jawasaki
ale urwał bo jeździć, to trza umić
chyba pomyłka, za dużo drzwi jak na rapida
namieszałeś kapkę. cygareta weszła do produkcji pod koniec 1982r a bagażnik ma pojemność 620l. dodać należy jeszcze że dostępny był 4 drzwiowy sedan i 5 drzwiowe kombi, czyli avant. należy się jedno słówko jeszcze o blacharce: poprzedni model, C2, miał nadwozie z niezbyt wysokiej jakości stali, dlatego korodował jak golfy trzeciej generacji. aby ratować markę, zdecydowano się na ocynkowanie, najpierw szkieletu, potem podłogi, a od roku 1985 już całego nadwozia, dzięki czemu auto jest niezwykle odporne na korozję. szkoda tylko że w 3 generacji nie znalazło się już miejsce na coupe
fajne golfy skończyły się na II generacji, od III to śmietniki na kołach
niestety, nie dam rady wyszykować w dwa tygodnie, ale w przyszłym roku...
na pytanie samochód czy motocykl jest tylko jedna odpowiedź: honda gold wing
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2012 o 19:28
kapkę przerobiony ten 127
bo jest podobna, różnica jest w silniku i napędzie, xj600 ma mniejszą pojemność i moc, no i napędzana jest łańcuchem a nie wałkiem
na bazie bmw 850csi
piękności, aż serce mocniej bije
miałem taką. w latach 80 i wczesnych 90tych jedyny dostępny dla wielu pojazd rozpędzający się do 100km/h poniżej 10s
motór, nasz pan!
911
a Top Gear to nie jest czasem angielska produkcja a nie amerykańska?
oczywiście ze 911
trochę matematyki: załóżmy że 10000 uczestników będzie jechało 40km/h przez powiedzmy godzinę, czyli w tym czasie każdy z nich zrobi ok. 40km, czyli w sumie zrobią jakieś 400 000 km. przy prędkości 40km/h trzeba jechać raczej na III biegu, wtedy średnie zużycie paliwa będzie dajmy na to na poziomie 8l/100km, co w sumie daje ok. 32 000 litrów paliwa. cena litra to około 5,80zł, czyli koszty protestu to nieco ponad 185 000zł. jak wiemy, jakieś 2/3 ceny paliwa to wszelkiego rodzaju podatki paliwowe, akcyzy, vat itp. itd. reasumując, na przykładowym proteście państwo zarobi ponad 120 000zł. pytam: gdzie tutaj sens i logika? o przysłowiowy kant tylnej części ciała potłuc taki protest. można inaczej, w Koszalinie będziemy protestowali na rowerach
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2012 o 11:35
zaraz zaraz, przecież to skoda rapid
golfy trzeciej generacji miały bardzo słabe blachoty, ulegały biodegradacji prawie tak szybko jak polonezy caro
piękna 911ka, wiele kobiet może jej pozazdrościć urody